آغاز تماس‌های آرسنال برای انتقال تابستانی ژسوس به امارات

آغاز تماس‌های آرسنال برای انتقال تابستانی ژسوس به امارات

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال تلاش‌های رسمی خود برای به‌خدمت گرفتن گابریل ژسوس در تابستان را آغاز کرده‌است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از گُل، آرسنال برای انتقال احتمالی در تابستان امسال با گابریل ژسوس، بازیکن منچسترسیتی تماس داشته‌است. این مهاجم برزیلی زیر نظر پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن‌ها برای رسیدن به ترکیب اصلی تیمش با مشکل روبرو بوده‌است و پیش‌بینی می‌شود که در تابستان امسال اتحاد را ترک کند. توپچی‌ها تلاش می‌کنند که ورزشگاه امارات مقصد بعدی مهاجم برزیلی باشد.

ژسوس در متقاعد کردن پپ گواردیولا ناکام مانده‌است و سرمربی اسپانیایی خود را برای استقبال از ارلینگ هالند در این تابستان آماده می‌کند. این مهاجم برزیلی مشتاق است تا با حضور مرتب در ترکیب تیمی دیگر، جایگاه خود را در لیست تیم ملی برزیل، پیش از جام جهانی 2022 قطر، تضمین کند. توپچی‌ها آماده هستند تا مسیر رهایی او از نیمکت‌نشینی در اتحاد را فراهم کنند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، درحال برنامه‌ریزی برای بازسازی خط حمله خود در تابستان امسال است و جذب یک مهاجم جدید یکی از اولویت های او به‌حساب می‌آید. پیر امریک اوبامیانگ در ژانویه امسال کنار گذاشته شد و الکساندر لاکازت نیز احتمالاً در تابستان باشگاه را ترک می‌کند. این سرمربی جوان اسپانیایی ژسوس را زیر نظر دارد و می‌خواهد او را پیش از فصل جدید به امارات بیاورد.

گابریل ژسوس برزیلی در 18 ماه پایانی قرارداد خود با سیتیزن‌ها قرار دارد. توپچی ها امیدوارند از پائولو پیتومبیرا، مدیر برنامه‌های ژسوس، به عنوان یک واسطه در مذاکرات با سیتیزن ها استفاده کنند.

گفتنی‌است که علیرغم وضعیت موجود، جدایی مهاجم برزیلی از اتحاد قطعی نیست. او در این فصل 24 بازی در لیگ برتر انجام داده، که 17 مورد از آن‌ها را از ابتدا آغاز کرده‌است. این احتمال وجود دارد که ژسوس قرارداد خود را با سیتیزن‌ها تمدید کند.

9719