شرایط وخیم وکیل هالند؛ درگذشت رایولا تکذیب شد

شرایط وخیم وکیل هالند؛ درگذشت رایولا تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطبوعات معتبر ایتالیا مدعی شده بودند که مینو رایولا یکی از سرشناس ترین ایجنت های دنیای فوتبال در سن 54 سالگی درگذشته است.

به گزارش فوتبالی، کارمینه ملقب به "مینو" در سال 1967 در نوچرا اینفریوره متولد شده بود و تا سن 18 سالگی در رده آماتور بازی کرد و بعد از آن در حالی که در رشته حقوق تحصیل می کرد به سراغ وکالت بازیکنان رفت. اولین انتقال بزرگ وی زمانی بود که دنیس برکمپ را به اینتر منتقل کرد و در اواخر دهه نود آژانس نقل و انتقالاتی خود را تشکیل داد. وی در سالهای اخیر انتقال های مهمی نظیر پوگبا، دلیخت و دوناروما را داشت و در ماه های اخیر نیز به خاطر آینده ارلینگ هالند مورد توجه بود چرا که برای انتقال ستاره نروژی 40 میلیون یورو از مشتریانش کمیسیون خواسته بود. 

رایولا در دوران کاری خود به دریافت کمیسیون های نجومی مشهور بود و به طور مثال در زمان انتقال پل پوگبا به منچستریونایتد مبلغ 25 میلیون یورو کمیسیون دریافت کرده بود. در هر صورت شایعه درگذشت وی شوک بزرگی به دنیای فوتبال به شمار می رود چرا که بسیاری از موکلان وی ستارگان سرشناس دنیای فوتبال هستند و آینده آنها تحت تاثیر این اتفاق ناگوار قرار می گیرد. وراتی، دی ورای، گراونبرخ، مویزه کین، الساندرو رومانیولی، نصیر مزراوی و جاستین کلایورت دیگر موکلان سرشناس وی هستند.

البته دقایقی پس از آن که اکثر رسانه های ایتالیا درگذشت رایولا را اعلام کردند، آلبرتو زانگریو رئیس بخش آی سی یو بیمارستان سن رافائله این خبر را تکذیب کرد و گفت:" رایولا در حال جنگیدن است اما هنوز زنده است. از افرادی که در مورد جان افراد دیگر شایعه سازی می کنند، عصبانی هستیم."

4125