ناراحتی توماس توخل از جدایی مدافع چلسی در تابستان

ناراحتی توماس توخل از جدایی مدافع چلسی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آبی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد، به ناراحتی خود از جدایی رودیگر در تابستان اذعان کرد.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل فاش کرد که از دیدن اینکه آنتونیو رودیگر قصد ترک استمفوردبریج را دارد، ناراحت است. این مدافع آلمانی قرار است پس از اتمام قرارداد فعلی اش در پایان فصل، باشگاه چلسی را ترک کند.

توخل در کنفرانس مطبوعاتی خود ابراز امیدواری کرد که این بازیکن 29 ساله بتواند فصل را با قدرت به پایان برساند.

"من فکر نمی‌کنم که کسی از این اتفاق خوشحال باشد، زیرا تونی در یک و نیم فصل ما با هم یکی از عناصر مهم تیم بوده‌است. او در رختکن به همه بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌دهد. او یک شخصیت منحصر‌به‌فرد و یک رهبر پرتکاپو است. او در سطح فوق العاده ای بازی می‌کند و اگر در کنار او بازی کنید، به شما اعتماد‌به‌نفس می‌دهد.

او اضافه کرد: "او فشار را از دوش دیگران برمی‌دارد. مسئولیت‌پذیر است. او عاشق مسئولیت است. فکر نمی‌کنم کسی این تصمیم را دوست داشته باشد، اما در حال حاضر باید آن را بپذیریم و خواهیم‌پذیرفت. چه بخواهیم و چه نخواهیم، بعد از تونی زندگی در چلسی ادامه خواهدداشت. برای او و برای ما مهم‌ترین چیز این است که مثل شروع و مثل یک سال و نیم اخیرش، همه‌چیز در بالاترین سطح ممکن به‌پایان برسد. این چیزی است که باید روی آن تمرکز شود."

چلسی و منچستریونایتد در شرایطی در ورزشگاه اولدترافورد به‌مصاف هم می‌روند، که منچستریونایتد دیگر شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد و چلسی نیز در رده سوم، برای کسب سهمیه تهدیدی را حس نمی‌کند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک - یک به‌اتمام رسید.

9719