بسکتبال NBA| کری و غول یونانی حریفان را با خانه فرستاندند

بسکتبال NBA| کری و غول یونانی حریفان را با خانه فرستاندند

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های گلدن استیت وریرز و میلواکی باکس با پیروزی مقابل حریفان خود، جواز حضور در مرحله دوم پلی آف را کسب کردند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه راند اول پلی آف NBA، بامداد امروز دو بازی برگزار شد. در اولین دیدار، میلواکی در خانه میزبان شیکاگو بولزی بود که الکس کروسو و زک لوین را در اختیار نداشت و یانیس آنته‌توکومپو با 33 امتیاز، 9 ریباند و 3 پاس گلی که به نام خود ثبت کرد، نقش بسزایی در پیروزی 116-100 مقابل شیکاگو بولز داشت تا این سری با پیروزی چهار بر یک میلواکی باکس به پایان برسد. مدافع عنوان قهرمانی در دور دوم به مصاف بوستون سلتیکس خواهد رفت.

در دومین دیدار، گلدن استیت وریرز در چیس سنتر میزبان دنور ناگتس بود. در این بازی پایاپای، استفن کری و نیکولا یوکیچ دوئل بسیار زیبا و تماشایی در زمین داشتند که در نهایت با پیروزی 102-98 یاران کری به پایان رسید. پوینت گارد وریرز در این بازی 30 امتیاز، 5 ریباند و پاس گل به ثبت رساند و در آن سمت یوکیچ 30 امتیاز، 19 ریباند و 8 پاس گل ثبت کرد، اما نتوانست از شکست و حذف تیمش مقابل گلدن استیت وریرز جلوگیری کند. شاگردان استیو کر در دور دوم به مصاف برنده بازی ممفیس گریزلیز - مینسوتا تیمبروولوز خواهند رفت. 

4416