اشتباه فاحشی که می تواند قهرمان لیگ ایتالیا را عوض کند(عکس)

اشتباه فاحشی که می تواند قهرمان لیگ ایتالیا را عوض کند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - یونوت رادو دروازه بان ذخیره اینتر ممکن است که با اشتباهی فاحش کل زحمات تیمش را بر باد داده باشد و با حرکت عجیبش مقابل بولونیا زمینه ساز هدیه دادن قهرمانی به رقیب دیرینه یعنی میلان شود.

به گزارش فوتبالی، تیم اینزاگی می دانست که پیروزی مقابل بولونیا برایشان بسیار کلیدی است تا بتوانند در رقابت با حریف دیرینه یعنی میلان پیش بیافتند. ایوان پریشیچ توانست در شروع بازی گل اول اینتر را بزند اما مارکو آرناتوویچ در دقیقه 25 این گل را جواب داد.

بازی تا دقیقه 81 با تساوی پیگیری می شد تا این که رادو مرتکب بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش شد. پریشیچ توپ را به سمت محوطه جریمه خود فرستاد و گالیاردینی اجازه داد که توپ به رادو برسد. دروازه بان 24 ساله که برای اولین بار در این فصل در لیگ ایتالیا فیکس شده بود، سعی کرد که با پای چپش پاس بدهد اما به اشتباه توپ را روانه دروازه خودی کرد. نیکولا سانسونه از این اشتباه استفاده کرد و توانست گلزنی کند تا هر سه امتیاز نصیب بولونیا شود.

بدین ترتیب اینتر با 72 امتیاز و دو امتیاز کمتر از میلان در فاصله چهار بازی به پایان، شرایطی نگران کننده را تجربه می کند. هواداران اینتر باور نمی کردند که یک اشتباه بچگانه آنها را در خطر تقدیم قهرمانی به حریف دیرینه قرار بدهد.  رادو در هفت سال اخیر کلا پنج بازی در اینتر داشته اما اگر نراتزوری ها قهرمان لیگ نشوند، این شب تلخ را هرگز از یاد نخواهد برد. هندانوویچ به علت مصدومیت مقابل بولونیا حضور نداشت و رادو نتوانست جانشین شایسته ای برای او باشد.

4125