ساخت سوله مخصوص گوسفندان در نزدیکی عمارت وین رونی!

ساخت سوله مخصوص گوسفندان در نزدیکی عمارت وین رونی!

پایگاه خبری فوتبالی - همسایگان وین رونی که به کشاورزی مشغول هستند، تصمیم گرفته اند که در نزدیکی عمارت 20 میلیون پوندی ستاره سابق منچستریونایتد، سوله ای مخصوص گوسفندان را بسازند!

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که سرمربی دربی کانتی قرار است که آرامش خانه اش را از دست بدهد. در حقیقت شرایط حرفه ای رونی خوب نیست چرا که او به همراه دربی کانتی به لیگ دسته سه سقوط کرده است و از سویی همسر وین رونی یعنی کالین نیز اخیرا اقدام قانونی علیه بکی همسر جیمی واردی ستاره لسترسیتی آغاز کرده است و او را به فروختن اطلاعات زندگی شخصی خود به رسانه ها متهم کرده است.

حالا اما خبر می رسد که همسایه های کشاورز وین رونی مجوز لازم را از شهرداری چیشیر شرقی دریافت کرده اند تا یک سوله به ارتفاع شش متر برای گوسفندها و بره های خود بسازند. مزرعه 70 هکتاری در نزدیکی ناتسفورد از گوسفندان برای پشم، گوشت و لبنیات تولیدی انها استفاده می کنند. 

اخیرا نمایندگان شهرداری منطقه چیشیر غربی از مسافرانی که در نزدیکی عمارت 20 میلیون پوندی وین و کالین کمپ زده بودند، خواسته بودند که محل را ترک کنند و برای همسایه ها مزاحمت ایجاد نکنند. در هر صورت به نظر می رسد که هر چند که وین در یک کاخ بزرگ زندگی می کند اما قرار است که با صدای گوسفندها و بره ها آرامش خود را از دست بدهد. کریستیانو رونالدو در آغاز دوره دومش در به یونایتد به خاطر صدای گوسفندها خانه اش را عوض کرده بود!

4125