تصمیم مشکوک داور؛ گل لیورپول مقابل ویارئال آفساید بود؟

تصمیم مشکوک داور؛ گل لیورپول مقابل ویارئال آفساید بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که گل سادیو مانه مقابل ویارئال توسط داور ویدیویی آفساید گرفته نشد، هواداران در شبکه های اجتماعی خشمگین شدند و معتقدند که تیم داوری بیش از حد به تیم کلوپ کمک کرده و به صعود آنها به فینال کمک کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول که در مقابل تیم اونای امری نتوانسته بود گل بزند، در نیمه دوم با دو گل در  دودقیقه توانست شرایط را عوض کند و به سمت صعود حرکت کردند. گل دوم بازی توسط مانه روی ارسال صلاح به ثمر رسید و مهاجم سنگالی برد تیم کلوپ را نهایی کرد.

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی معتقدند که گل مانه باید مردود می شده اما بررسی داور ویدیویی به این نتیجه رسید که گل سالم بوده است.در حقیقت هواداران معتقدند که در مورد صحنه های آفساید، استانداردهای دوگانه وجود دارد و معتقدند که در صحنه هایی مشابه از روملو لوکاکو در چلسی و رحیم استرلینگ از منچسترسیتی آفساید گرفته شده است.

لیورپول با پیروزی مقابل ویارئال گامی بزرگ به سمت فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس برداشت و شنبه باید به مصاف نیوکاسل بروند و سه شنبه نیز به اسپانیا سفر خواهند کرد تا مقابل ویارئال قرار بگیرند. به هر صورت به نظر می رسد که ورود سیستم داور ویدیویی هم همچنان تردیدها را رفع نکرده است.

4125