مدافع ایتالیایی، سورپرایز بارسلونا در خط دفاعی

مدافع ایتالیایی، سورپرایز بارسلونا در خط دفاعی

پایگاه خبری فوتبالی - آس گزارش داده است که بارسلونا مدتهاست که شرایط جذب آلسیو رومانیولی مدافع میانی 27 ساله ایتالیایی میلان را دنبال می کند که کاتالان ها به دنبال خرید وی در خط دفاعی هستند و به نظر می رسد که این انتقال در پایان فصل قطعی و نهایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مذاکرات شخصا توسط ماتئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا پیگیری می شود و تماس ها به نظر می رسد که به زودی به سرانجام می رسد. این بازیکن تا 30 ژوئن 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و به صورت رایگان به  بارسلونا خواهد پیوست و به زوج رونالد آرائوخو در خط دفاعی تیم کاتالان تبدیل می شود. وکالت رومانیولی به عهده مینو رایولا است که رابطه بسیار خوبی با خوان لاپورتا مدیر بارسلونا دارد.

ژاوی هرناندز می خواهد خط دفاعی بارسلونا را تقویت کند  تا تیمش برای جام ها رقابت کند. بارسا البته جذب آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی را هم قطعی کرده است. البته بارسا باید به تقویت ترکیبش در پست دفاع کناری هم فکر کند که شرایط جذب آزپیلیکوئتا در پست دفاع راست و خاوی گالان از سلتا در پست دفاع چپ را دنبال کنند. بارسلونا شرایط جذب آنتونیو رودیگر را هم دنبال می کرد که به نظر می رسد این مدافع به رئال مادرید می پیوندد.

4125