پی‌اس‌جی قیمت فروش نیمار را مشخص کرد

پی‌اس‌جی قیمت فروش نیمار را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در نظر دارد که در ترکیبش تغییر ایجاد کند و نیمار یکی از بازیکنانی است که در لیست فروش آنها قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، اسکای اسپورت گزارش داده است که نیمار که با انتقال 222 میلیونی از بارسلونا به پی اس جی به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شده، حالا در لیست فروش پی اس جی  قرار دارد اما پاریسی ها با کمتر از 90 میلیون یورو حاضر به فروش وی نخواهند شد.

البته فعلا خود ستاره برزیلی هم برنامه ای برای جدایی ندارد. در حقیقت نیمار که در این فصل بارها توسط هواداران پی اس جی هو شده، گفته بود که هواداران تیم فرانسوی بالاخره از هو کردنش خسته خواهند شد چرا که هنوز سه سال تا پایان قراردادش باقی مانده است.

البته اکیپ گزارش داده است که به جز نیمار، درها به روی جدایی درکسلر، کورزاوا، پاردس و کهرر نیز باز شده است. به نظر می رسد که پی اس جی که در این فصل همچنان در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود، به دنبال ایجاد تغییرات گسترده است.

یکی دیگر از تصمیم های مهم پی اس جی مربوط به بازیکنان قرضی اش است. به نظر می رسد که کالیموندو که در لانس خوش درخشیده، به پاریس برمی گردد و ایکاردی را می گیرد. تیرنو بالده دفاع راستی که قرضی به لو آور رفته نیز جانشین کهرر و داگبا می شود. 

4125