نکونام و این گروه موفق؛ ما باهمیم! (عکس)

نکونام و این گروه موفق؛ ما باهمیم! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - فولاد با هدایت جواد نکونام تنها نماینده ایران در دور حذفی این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فولاد صعود بی دردسری از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا داشت. این تیم در شب پنجم الغرافه را شکست داده و صعود خود را قطعی کرد. شاگردان نکو بامداد امروز در آخرین بازی شان مقابل شباب الاهلی به تساوی رسیدند تا صدرنشینی خود را حفظ کنند.

جواد نکونام، سرمربی جوان فولاد که در پایان فصل گذشته و پس از قهرمانی در جام حذفی به همکاری خود با سرخ پوشان پایان داده بود، خیلی زود در اوایل فصل جاری به این تیم بازگشت. او در بدو ورود قهرمانی سوپرجام را کسب کرد و با رساندن تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان یک بار دیگر کام هواداران را شاد کرد.

یکی از نکات جالب توجه در تیم فولاد، کادر فنی یکدست این تیم است؛ اکثرا دستیاران نکو در مقطع فعلی، جزو همدوره ای ها و حتی هم تیمی های او محسوب می شوند و همین موضوع به اتحاد و یکدستی تیم کمک زیادی کرده است.

مهدی هاشمی نسب، حسین کعبی، حمید رجبی، کیانوش رحمتی، یوسو، مسعود عالیپور، نادر غبیشاوی و محمد منتظری کمک های نکونام در مقطع فعلی هستند که همراه با او دیگر اعضای تیم، جشن صعود را در عربستان برگزار کردند.

1470