علی کریمی: دوست داشتم گروه ایران قوی‌تر باشد/ انگلیس قدرت فوتبال نیست!

علی کریمی: دوست داشتم گروه ایران قوی‌تر باشد/ انگلیس قدرت فوتبال نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: شخصا دوست داشتم گروه ایران در جام جهانی قطر قوی‌تر باشد.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی در خصوص ارزیابی اش از گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: تمام تیم‌هایی که به جام جهانی می آیند خیلی زحمت می کشند. آنها با برنامه ریزی آمده‌اند و خودشان را آماده می‌کنند.
وی افزود: برداشت من این است که تمام فوتبال دوستان از این قرعه ایران خوشحال هستند ولی شخصاً دوست داشتم گروه ما قوی‌تر باشد. ما شرایط و سعادتش را نداریم بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های بزرگ دنیا انجام بدهیم و فقط در جام جهانی می‌توانیم با آنها بازی کنیم که این دفعه فقط انگلیس است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: البته انگلیس در مقایسه با دیگر قدرت‌های فوتبال جهان زیاد قدرت محسوب نمی‌شود! شخصاً دوست داشتم تیم‌های بهتری در گروهمان بودند. این برای ما یک پوئن مثبت دارد چون بلافاصله بعد از جام جهانی، مسابقات جام ملت‌های آسیا را داریم و این می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای آن رقابت‌ها باشد.

کریمی در پایان گفت: امیدورم تیم ملی با برنامه ریزی و بازی‌های تدارکاتی خوب با آمادگی کامل به جام جهانی برود و صرفنظر از نتیجه، بازی‌هایی انجام بدهد که تمام مردم کشور خوشحال بشوند.

1470