درستکار: امیدوارم حاصل زحمات را در المپیک پاریس ببینیم/امامی: به دنبال بهترین نتیجه در رویدادهای آینده هستم

درستکار: امیدوارم حاصل زحمات را در المپیک پاریس ببینیم/امامی: به دنبال بهترین نتیجه در رویدادهای آینده هستم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران ابراز امیدواری کرد حاصل کار ملی‌پوشان بهترین نتیجه در المپیک پاریس باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با 6 طلا، یک نقره و یک برنز روی سکوی نخست ایستاد.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در این باره گفت: جوانانی که به آنها میدان داده شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا تمام تلاش خود را کردند و توانستند نتایج خوبی را برای کشور رقم بزنند. امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و انشالله کادر فنی پای این عدالت محوری ایستاده است.

وی افزود: امیدوارم با حمایت همه جانبه فدراسیون این زحمات و تلاش‌هایی که بچه‌ها می‌کشند در مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و نهایت المپیک پاریس نمایان شود.

یونس امامی دارنده مدال طلای آسیا هم در خصوص این مسابقات اظهارداشت: هم تیم و هم خودم نتیجه خوبی گرفتیم. برنامه من برای آینده این است در بازی‌های آسیایی و جهانی هر کدام کادر تصمیم بگیرد بهترین نتیجه را بگیرم. در مسابقات قهرمانی آسیا کشورها با نفرات اصلی‌شان شرکت داشتند. کشتی اول با نماینده ژاپن چون مسابقه اول بود بود خیلی خوب نتوانستم کشتی بگیرم اما خدا را شکر می‌کنم دستم بالا رفت و پیروز از تشک بیرون آمدم.

1470