پریرا رکورد زد، شیمبا رکورد خواهد زد؟

پریرا رکورد زد، شیمبا رکورد خواهد زد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم برزیلی فولاد به صدر جدول بهترین گلزن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید؟

به گزارش فوتبالی، لوسیانو پریرا با گلی که مقابل شباب الاهلی امارات به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد 12 رساند و حالا و طبق آمار یک سایت معتبر آماری،در جدول بهترین گلزن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، پس از آرش برهانی(15 گل)، سیدمهدی سیدصالحی(14 گل) و فرهاد مجیدی(13 گل) در رده چهارم قرار گرفته است.

پریرا که در 38 سالگی آمادگی بدنی قابل توجهی دارد، در صورتی که با فولاد به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان برسد، این شانس را دارد  این شانس را دارد در صورت تمیدید قرارداد با فولاد و حضور احتمالی فولاد در مراحل بالاتر تعداد گل‌های خود را افزایش داده و به صدر جدول بهترین بازیکن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا برسد.

این مهاجم برزیلی شاید اگر بدشانس نبود می توانست در این مسابقات و در مرحله گروهی تعداد گل‌های خود را افزایش دهد اما جدا از اینکه تیر دروازه در دو بازی مانع گلزنی شد، کاپیتان فولاد، یکی از بازیهای تیمش را هم به دلیل محرومیت از دست داد.

لوسیانو پریرا همچنین شب گذشته موفق شد به یک رکورد دیگر برسد و با توجه به اینکه تک ‌گل خود را از روی نقطه پنالتی ثمر رساند با عبور از سرمربی تیمش جواد نکونام حالا با 5 گل از روی نقطه پنالتی، بهترین پنالتی‌زن تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

7655