ادمیلسون: الدحیل چهره واقعی خود را مقابل سپاهان نشان داد

ادمیلسون: الدحیل چهره واقعی خود را مقابل سپاهان نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم تیم الدحیل قطر گفت: برابر نماینده ایران چهره واقعی تیم الحیل به نمایش گذاشته شد و این پیروزی می‌تواند برای ادامه مسیر، مهم قلمداد شود. 

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان اصفهان با پذیرش شکست برابر الدحیل قطر نتوانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. سپاهان با کسب هفت امتیاز از ۶ بازی در جایگاه سوم گروه D قرار گرفت و نتوانست به مرحله حذفی برسد. تیم سپاهان اصفهان در حالی با نتیجه ۵ بر ۲ بازی را به نماینده قطر واگذار کرد که بازی رفت را نیز با نتیجه یک بر صفر به این تیم واگذار کرده بود.

در دیدار شب گذشته (سه‌شنبه) نماینده ایران با الدحیل قطر «ادمیلسون جونیور» بازیکن الدحیل موفق به ثبت ۲ گل به نام خود شد تا نقش زیادی در حذف نماینده ایران از این دوره از بازی‌ها داشته باشد. وی در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.

این ستاره بلژیکی - برزیلی بعد از برتری تیمش برابر سپاهان به وب‌سایت رسمی باشگاه قطری گفت:‌ بسیار خوشحالم و معتقدم که نماینده قطر شایسته پیروزی بود و این پیروزی‌ها موجب شد تا به عنوان صدرنشین گروه صعود کند. همه در پیروزی نماینده قطر در لیگ قهرمانان سهیم هستند. در دیدار برابر نماینده ایران چهره واقعی تیم الدحیل قطر در زمین به نمایش گذاشته شد.

ادمیلسون جونیور با اشاره به برنامه تیم در ادامه این فصل لیگ قهرمانان افزود: این پیروزی‌ها به ما انگیزه می‌دهد تا به مسیر قهرمانی‌ در این فصل ادامه دهیم، برای قهرمانی که آرزوی هواداران الدحیل است خواهیم جنگید.

مهاجم تیم الدحیل که در بازی برابر سپاهان با نمایش فوق‌العاده خود به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد در ۶ بازی الدحیل در مرحله گروهی نقش تعیین کننده‌ای داشت و در سه دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1470