نظر مثبت ساغلام در مورد مدافع پرتغالی تراکتور

نظر مثبت ساغلام در مورد مدافع پرتغالی تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - ارطغرل ساغلام از عملکرد تیاگو فریرا رضایت داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تراکتور پس از ورود ارطغرل ساغلام یک مدافع جدید را به خدمت گرفت تا سرخپوشان تبریزی در این بخش تقویت شوند. تیاگو فریرا مدافع پرتغالی که سابقه عضویت در تیم دوم پورتو را داشت و اخیرا پس از ترک لیگ رومانی، بازیکن آزاد بود، در نهایت پس از مذاکراتی کوتاه به تراکتور پیوست.

او پس از بازی با مس رفسنجان در اردوی سرخپوشان حضور یافت اما طرفداران تراکتور نمایشی از این بازیکن ندیدند تا اینکه ساغلام در اردوی تراکتور فرصت آزمایش این بازیکن را پیدا کرد.

فریرا با قد و قامت مناسب، در این دو بازی عملکرد قابل قبولی داشت و نظر مثبت ساغلام را به سوی خود جلب کرد. این در حالی است که البته این بازیکن به هیچ عنوان مدافعی درجه یک نیست اما با توجه به شرایط اسفناک خط دفاعی تراکتور و محدودیت خرید بازیکن آزاد، جزو معدود انتخاب‌های ساغلام بود.

او به خصوص در بازی با پیکان اشتباهات نگران کننده‌ای هم داشت و نمایش خیلی خوبی از خود نشان نداد اما با این حال کادرفنی تراکتور تصور می‌کند این بازیکن می‌تواند در شش بازی پایانی فصل به تراکتور یاری برساند.

این سرمربی ترک تبار در صورتی که از سیستم ۳ دفاعه استفاده کند، احتمالا فریرا را به همراه هادی محمدی و یک مدافع دیگر از بین بازیکنانی نظیر عبدالله ناصری، آرش قادری و عبدالله حسینی در ترکیب قرار خواهد داد.

نکته جالب شباهت ویژه این بازیکن به وحدت حنانوف مدافع مرکزی پرسپولیس است و باید دید عملکرد او به چه شکلی خواهد بود.

1470