سه بازیکنی که می‌توانند جانشین دیبالا در یوونتوس شوند

سه بازیکنی که می‌توانند جانشین دیبالا در یوونتوس شوند

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد ستاره آرژانتینی بیانکونری با این تیم در پایان رقابت‌های فصل جاری سری آ ایتالیا به اتمام رسیده و تمدید هم نخواهد شد و این بازیکن آخرین بازی‌های خود را برای بانوی پیر انجام می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو یووه، با خروج پائولو دیبالا از یوونتوس، نگاهی داریم به سه بازیکنی که این باشگاه تورینی باید برای جایگزینی ستاره خود در نظر بگیرد؛ این در حالی است که یوونتوسی ها مدعی شده‌اند زمانی که پرونده جذب دوشان ولاهوویچ باز شد، همان موقع نام پائولو دیبالا از لیست سال بعد یوونتوس خط خورد.

مهاجم آرژانتینی پس از عدم توافق بر سر تمدید قراردادش، در پایان فصل حضور خود در تورین را به پایان خواهد رساند. بازیکنان زیادی با انتقال به تورین مرتبط هستند و نشریه توتو یووه نگاهی به بازیکنانی دارد که یوونتوس باید برای جانشینی دیبالا در حال بررسی شرایط آن‌ها می‌باشد.

پل پوگبا:

ستاره 29 ساله سابق یوونتوس بار دیگر به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است؛ او همیشه مورد توجه بانوی پیر بوده است. پوگبا نیز از جمله بازیکنانی است که برای حضور در یوونتوس ابراز علاقه کرده است. البته پوگبا برای بازگشت هیجان‌انگیز به یوونتوس باید دستمزد خود را کاهش دهد اما با ماسیمیلیانو آلگری، یکی از تاثیرگذارترین مربیان دوران حرفه‌ای خود، دوباره متحد می‌شود. یوونتوس به طور دائم به 3-3-4 تغییر خواهد کرد و مانوئل لوکاتلی و دنیس زکریا در کنار قهرمان جام جهانی 2018 فرانسه در وسط میدان بازی می‌کنند.

نیکولو زانیولو:

ستاره رم در پست‌های بیشتری نسبت به دیبالا و پوگبا می‌تواند بازی کند. او می‌تواند به عنوان هافبک میانی یا هجومی یا وینگر هجومی بازی کند. قرارداد او با رم در سال 2024 میلادی به پایان می‌رسد و در حال حاضر دو طرف به توافق برای تمدید نزدیک نیستند. زانیولو در صورتی که تا تابستان قراردادش را تمدید نکند، احتمالاً رم را ترک می‌کند. گزارش‌های متفاوتی در مورد قیمت احتمالی او وجود دارد، اما خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در ماه فوریه گزارش داد که خواسته‌های رم در حدود هشتاد میلیون یورو است زیرا ارزش این بازیکن بیست‌ و دو ساله به اندازه دوشان ولاهوویچ است ولی یووه رقم او را حدود پنجاه میلیون یورو برآورد کرده است.

جاکومو راسپادوری:

ستاره ساسولو احتمالاً شباهت‌های زیادی به دیبالا دارد. راسپادوری که یک هافبک تهاجمی یا مهاجم دوم است، مهارت‌هایی مشابه دیبالا دارد. از نظر بدنی خیلی قوی نیست، راسپادوری دارای سرعت، دریبلینگ عالی و دید بسیار زیادی است. او می‌تواند گل بزند یا پاس گل‌های زیادی را مهیا کند.

او تجربه بین‌المللی کمی دارد. این بازیکن بخشی از تیم ایتالیا برای مسابقات یورو 2020 هم بود، اگر چه تنها چند دقیقه در زمین بازی کرد. این بازیکن 22 ساله پیش از این در این فصل به عنوان مهاجم یا وینگر هجومی گلزنی کرده و آمار خوبی را از خود در سری آ به جا گذاشته است. یوونتوس پس از به خدمت گرفتن مانوئل لوکاتلی با ساسولو رابطه خوبی دارد، اما میلان و اینتر نیز به دنبال این ستاره ایتالیایی هستند.

9404