تغییر موضع لاپورتا نسبت به هالند

تغییر موضع لاپورتا نسبت به هالند

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا احتمال خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی بروسیا دورتموند را رد کرد و آن‌ را غیر ممکن خواند. 

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به پایان فصل، شایعات نقل و انتقالاتی به اوج خود می‌رسند. از چند ماه قبل، بارسلونا تماس‌های اولیه خود را با مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، مینو رایولا برقرار کرد و حتی آن‌ها چندین جلسه نیز برگزار کردند. در آن زمان، رایولا نسبت به پیوستن هالند به بلوگرانا، مثبت فکر می‌کرد و حتی این موضوع باعث شد تا لاپورتا هم در مصاحبه‌های خودش، از علاقه زیاد بارسا به هالند می‌گفت. 

به نقل از آ اس، به جز بارسلونا تیم‌های دیگری مثل منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در صدد جذب هالند هستند و گفته می‌شود که سیتیزن‌ها در حال حاضر بیشترین شانس را برای جذب این ستاره نروژی 21 ساله دارند. حالا خوان لاپورتا در گفت و گویی با خبرنگاران راجع به احتمال انتقالی هالند به نیوکمپ گفت: "نه، او خیلی گران است. دیگر به او در بارسا فکر نمی‌کنیم. در این فصل، ما به فکر کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستیم. اول باید تکلیف این موضوع مشخص شود. هنوز پنج فینال دیگر باقی مانده و امیدوارم بتوانیم در پایان فصل، سربلند بیرون بیاییم."

4416