منچسترسیتی 4-3 رئال مادرید/ امید شاگردان آنچلوتی برای کامبک زنده ماند

منچسترسیتی 4-3 رئال مادرید/ امید شاگردان آنچلوتی برای کامبک زنده ماند

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی و رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی 4 بر 3 منچسترسیتی خاتمه یافت و شاهد یکی از جذاب ترین بازی های این فصل در فوتبال اروپا بودیم.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید این دیدار را کابوس وار شروع کرد و در همان ربع ساعت آغاز بازی دو گل دریافت کرد و اوضاع برای شاگردان آنچلوتی بسیار سخت شد. کوین دی بروینه و گابریل ژسوس گل های منچسترسیتی را در ابتدای بازی به ثمر رساندند. در ادامه کار کریم بنزما روی سانتر مندی توانست در انتهای نیمه اول یکی از گل های خورده رئال مادرید را جبران کند تا بازی با نتیجه دو بر یک در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم، این دیدار همچنان جذابیت خود را داشت و منچسترسیتی دو بار گلزنی کرد که هر دو بار رئال مادرید هم توانست پاسخ بدهد تا در نهایت بازی 4 بر 3 به نفع منچسترسیتی به پایان برسد. فیل فودن و برناردو سیلوا گل های منچسترسیتی را به ثمر رساندند و وینی جونیور و کریم بنزما هم گل های رئال مادرید را در نیمه دوم زدند و اکنون باید دید که در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

خلاصه بازی منچسترسیتی و رئال مادرید

1470