خلیل‌زاده در آستانه امضا قرارداد با الاهلی قطر

خلیل‌زاده در آستانه امضا قرارداد با الاهلی قطر

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ایرانی الریان در آستانه ادامه حضور در لیگ ستارگان قطر و انتخاب تیم جدیدش در این کشور است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که با پایان قرارداد دو ساله شجاع خلیل‌زاده با الریان قطر شایعات زیادی درباره‌ احتمال بازگشت وی به فوتبال ایران و تیم پرسپوليس برای فصل آینده شکل گرفته بود، اکنون از الاهلی به‌عنوان مقصد جدید وی یاد می‌شود.

شجاع یک فصل نسبتا خوب را در الریان سپری کرد و عملکرد مناسبی را از او شاهد بودیم. او به‌واسطه همین عملکرد خوب توانست در خط دفاعی تیم ملی نیز جایگاه ثابتی برای خود دست و پا کند. حالا با پایان رقابت‌های لیگ ستارگان و به اتمام رسیدن قرارداد خلیل‌زاده با الریان شایعاتی درباره بازگشت او به پرسپولیس وجود داشت اما شنیده می‌شود که او با پیشنهاد خوبی از سوی دیگر باشگاه قطری روبه‌رو شده و احتمال اینکه در این کشور به فوتبالش ادامه بدهد، زیاد است.

نکته قابل توجه این است که حسین کنعانی‌زادگان، مدافع سابق پرسپولیس که در این تیم با شجاع خلیل‌زاده همبازی بود و در تیم ملی نیز بارها شاهد زوج این دو مدافع در قلب خط دفاعی بوده‌ایم، فصل گذشته در الاهلی قطر توپ می‌زد.

اگرچه درباره کنعانی‌زادگان نیز شایعاتی در مورد جدایی‌اش از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس وجود دارد اما اگر این بازیکن همچنان به کارش در الاهلی ادامه بدهد و خلیل‌زاده نیز به این تیم قطری بپیوندد،‌ شاهد شکل گیری زوج کاملا ایرانی در خط دفاعی این تیم خواهیم بود که مساله جالبی به نظر می‌رسد.

خلیل‌زاده به‌زودی با باشگاه الاهلی قطر وارد مذاکره خواهد شد و اگر مسئولان این باشگاه بتوانند شجاع را راضی کنند، احتمالا شاهد حضور او در الاهلی و ادامه همکاری‌اش با باشگاه‌های قطری خواهیم بود. شجاع در صورت ماندگاری در قطر سومین فصل حضورش در این کشور را سپری خواهد کرد که در سال منتهی به جام جهانی تصمیم مهمی برای او تلقی خواهد شد.

۴۱۵۴