الدحیل ۵ - سپاهان ۲/ تعبیر جمله "نزنی می خوری" / سپاهان تمام کننده نداشت و حذف شد

الدحیل ۵ - سپاهان ۲/ تعبیر جمله "نزنی می خوری" / سپاهان تمام کننده نداشت و حذف شد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم الدحیل و سپاهان با شکست شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم سپاهان و الدحیل در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه در شهر بریده عربستان برگزار شد که این دیدار در نهایت با شکست ۵ بر ۲ سپاهانی‌ها به پایان رسید. با این نتیجه شاگردان نویدکیا با ایستادن در رده سوم گروه خود از صعود به مرحله حذفی باز ماندند.

این دیدار با برتری ۵ بر ۲ الدحیل به پایان رسید. با این شکست سپاهانی‌ها با ۷ امتیاز در رده سوم باقی ماندند و از راه‌یابی به مرحله بعدی باز ماندند.

الدحیل:

شهاب ممدوح، محمد موسی، عاصیم مودیبو(کریم بودیاف، دقیقه ۵۷)، محمد علاالدین(مبارک حمزه، دقیقه ۸۱)، اسماعیل محمد، ادمیلسون جونیور، فرجانی ساسی، مایکل اولونگا، محمد النعیمی (لوئیز جونیور، دقیقه ۶۸)، نام تائه هی (عبدالرحمان مصطفی، دقیقه ۸۱)، علی عفیف

سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، مسعود ریگی (یاسین سلمانی، دقیقه ۶۴)، جلال‌الدین علی‌محمدی، سروش رفیعی، میلاد جهانی( امیرمحمد محکم‌کار، دقیقه ۷۲)، محمدرضا حسینی( رضا میرزایی، دقیقه ۶۴) و سجاد شهباززاده،

کارت زرد:

الدحیل: عاصیم مودیبو(۱۲)، محمد موسی(۱۷)

سپاهان:  امیرمحمد محکم‌کار (۸۴)

شرح گل: 

الدحیل یک - سپاهان صفر (مایکل اولونگا، دقیقه ۱۰): بر روی یک ضدحمله سریع با پاس نام تائه هی که دفاع سپاهان را پشت سر گذاشت، به اولونگا زسید و این بازیکن اولین گل دیدار را به ثمر رساند.

گل اول الدحیل به سپاهان

الدحیل یک - سپاهان یک (محمد نژادمهدی، دقیقه ۲۰): ارسال کرنر توسط سروش رفیعی با دخالت اسماعیلی فر به تیرک دوم رسید و نژاد مهدی در شرایطی که دروازه بان با واکنش خود توپ را برگرداند به گل تبدیل کرد.

گل اول سپاهان به الدحیل

الدحیل ۲ - سپاهان یک (مایکل اولونگا، دقیقه ۳۵): بازیکن الدحیل با یک پاس عمقی توپ را به اولونگا رساند و این بازیکن با یک ضربه دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند.

گل دوم الدحیل به سپاهان

الدحیل ۳ - سپاهان یک (ادمیلسون جونیور، دقیقه ۴۱): جونیور با یک حرکت در عرض و شوت از پشت محوطه جریمه دروازه رشید مظاهری را برای بار سوم باز کرد.

گل سوم الدحیل به سپاهان

الدحیل۴ - سپاهان یک (فرجانی ساسی، دقیقه ۵۰): پاس در عرض ادمیلسون از چند بازیکن سپاهان رد شد تا در دهانه دروازه با ضربه فریانی ساسی در دقیقه ۵٠ به گل چهارم بازی بدل شد.

گل چهارم الدحیل به سپاهان

الدحیل ۴ - سپاهان ۲ (سروش رفیعی، دقیقه ۸۲): ضربه کاشته سروش رفیعی از بالای سر دیوار دفاعی الدحیل رد شد و به تور دروازه الدحیل رسید.

گل دوم سپاهان به الدحیل

الدحیل ۵ - سپاهان ۲ (ادمیلسون جونیور، دقیقه ۹۰): جونیور با نفوذ به محوطه جریمه سپاهان و با یک ضربه بغل پا توپ را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

گل پنجم الدحیل به سپاهان

خلاصه دیدار الدحیل - سپاهان

۴۱۵۴