تغییرات مدیریتی میلان پس از انتقال مالکیت/ مالدینی و زلاتان می‌روند؟

تغییرات مدیریتی میلان پس از انتقال مالکیت/ مالدینی و زلاتان می‌روند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش‌های منابع و رسانه‌های ایتالیایی، برنامه‌ریزی بعد از انتقال مالکیت احتمالی باشگاه میلان به اینوست کورپ به این صورت خواهد بود که قرار بر این است تا گازیدیس برود و مالدینی، ماسارا و ابراهیموویچ با روسونری بمانند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان، اینوست کورپ قصد ندارد تا بعد از این که مالکیت باشگاه میلان ایتالیا را بر عهده گرفت، با پائولو مالدینی، ریکی ماسارا و زلاتان ابراهیموویچ قطع همکاری کند. این صندوق مالی بحرینی پیشنهاد مبلغی معادل با رقم 1.1 میلیارد یورو به الیوت ارائه کرده و انتظار می‌رود روند انتقال مالکیت این باشگاه ایتالیایی طی دو هفته آینده نهایی و تکمیل شود.

طبق این گزارش، خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت چنین عنوان می‌کند که نخستین گام مالکان جدید در باشگاه میلان چه می‌باشد.

در حالی که ایوان گازیدیس به عنوان مدیرعامل فعلی میلان با حقوق و دستمزد دریافتی به مبلغ معادل با رقم سه میلیون یورو همراه با الیوت از این باشگاه خارج خواهند شد، اما گفته می‌شود که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو تن از مدیران ارشد روسونری هم‌چنان در پست مدیریت‌های ورزشی خود ابقاء شده و همانند قبل به فعالیت‌های خود در این باشگاه ادامه خواهند داد. پیشرفت میلان طی چند سال اخیر بسیار چشم‌گیر بوده و مالکان احتمالی روسونری قصد ندارند که در مسیری متفاوت گام بردارند.

پائولو مالدینی در پایان رقابت‌های فصل جاری با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال سوئد و ستاره خط حمله روسونری ملاقاتی انجام خواهد داد تا بداند تصمیم این مهاجم چهل ساله و ارزش‌مند چه می‌باشد و در صورتی که این بازیکن قصد ادامه همکاری داشته باشد، دستمزدی با مبلغی کمتر از دستمزد دریافتی فعلی او که مبلغی معادل با رقم هفت میلیون یورو می‌باشد، به او پرداخت خواهد شد.

از طرف دیگر، یکی از اهداف اینوست کورپ پیشرفت بیشتر برند میلان در آینده است و چهره‌ای چون زلاتان ابراهیموویچ برای رسیدن به این مهم و چنین هدفی، بسیار حیاتی محسوب می‌شود. میزان دستمزد پیشنهادی میلان برای قرارداد جدید ستاره چهل ساله و سوئدی روسونری، مبلغی معادل با رقم چهار میلیون یورو به علاوه مبالغی به عنوان پاداش و آپشن‌های موجود در مفاد قرارداد فی مابین می‌باشد.

9404