روایت یاری از دیدار با شهره موسوی؛ خانم نایب‌رئیس اصلا خودش حامی زنان نبود!

روایت یاری از دیدار با شهره موسوی؛ خانم نایب‌رئیس اصلا خودش حامی زنان نبود!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق تیم ملی فوتسال زنان صحبت‌های جالب‌توجهی را پیرامون دیدارش با نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، شهره موسوی یکی از چهره‌های پر سر و صدای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بوده که از همان روز نخست حاشیه‌های غیر فوتبالی دامان‌گیر او شد.

شهناز یاری به تشریح دیدار خود با موسوی با محوریت پذیرش سکان سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان پرداخته و گلایه‌هایی را نسبت به موسوی مطرح کرده است.

یکی از گفته‌های جالب یاری پیرامون دیدارش با موسوی، مرتبط با عدم تیمداری بادران در حوزه زنان است؛ او‌‌ در این‌باره توضیح داد: من به خانم موسوی گفتم سه سال پیش یک پیشنهاد به شرکت بادران دادم که شما تنها زن مدیرعامل فوتبال بودید و این برای من خیلی جالب بود؛ کسی که در راس زنان باشد و می‌تواند یک تیم فوتسال تشکیل دهد. این شد که ما با دوستان به دفتر ایشان رفتیم و رایزنی‌هایی انجام دادیم.

وی افزود: نزدیک به یک ماه از ما مدارک مربیگری خواستند و شرایط بازی‌ها را پرسیدند؛ زمانی که قرار شد ما با خانم شهره موسوی جلسه داشته باشیم ایشان از پذیرفتن ما امتناع کرد و یعنی انگار تمام رفت و آمدها و جلساتی که با سایر همکاران ایشان داشتیم بی‌خودی بود.

شهناز یاری در توضیح بیشتر دیدارش با کاندیدای نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: این در ذهنم مانده بود و در اولین حضورم هنگامی که ایشان به‌عنوان نایب‌رئیس می‌خواست رای بگیرد من این را مطرح کردم و از ایشان پرسیدم، شما حاضر نشدید ما را که با آن اشتیاق و انگیزه سمت شما آمدیم؛ ببینید، الان چطوری می‌خواهید این همه تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال، داوران و مربیان و مدرسین را مدیریت کنید.

یاری ادامه داد: گفتم برای من خیلی علامت سوال است که چطور می‌خواهید ورود کنید، وقتی یک تیم 12 نفره فوتسال زنان را نتوانستید حمایت کنید. ایشان بلند شد و از من عذرخواهی کرد و گفت من الان یادم نمی‌آید و ببخشید و الان به اینجا آمده‌ام که خادم شما باشم.

سرمربی سابق فوتسال زنان ضمن ابراز بی‌اعتمادی به موسوی توضیح داد: او به من گفت زمین گرد است و همه چیز می‌چرخد، در آن مقطع من اشتباه کردم؛ الان قسمت من را مقابل شما قرار داده تا خدمتگزار فوتسال زنان باشم و من گفتم با این وجود به شما اعتماد ندارم و خانم آزمون به من اشاره کرد و گفت که احتمال دارد ایشان رای بیاورد و شما لطمه بخورید و من هم گفتم مهم نیست و مهم این است که حقایق گفته بشود و من دوست دارم علامت سوال‌های ذهنم را بپرسم.

یاری با اشاره به قطعیت انتخاب دوباره‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی از سوی موسوی گفت: کادر را آماده کردم و منتظر شدم تا ایشان جلسه‌ای را ترتیب ببیند تا اینکه پیش از آن‌که به فدراسیون برویم، خانم موسوی من و عوامل تیم ملی فوتبال زنان و کادرشان و نفراتی که در فدراسیون بودند مثل خانم محمدخانی، حراست و … را به ضیافت شام در هتل اسپیناس دعوت کردند و تنها فوتسالی جمع من بودم و ایشان به من گفت قطعاً سرمربی تیم ملی شما هستید.

شهناز یاری در توضیح کناره‌گیری‌اش از هدایت تیم ملی گفت: من گفتنی‌ها را در آن جلسه گفتم و دیدم که خانم موسوی مخالف درجه یک من شد؛ در آن جلسه عنوان کرد خانم یاری شما چقدر دیر آمدید، من چندین تماس گرفتم و بنده هم گفتم مشکلات شخصی داشتم نمی‌توانستم بیایم، بعد گفتند ما منتظر بودیم شما بیاید و به شکل رسمی اعلام کنیم.

وی افزود: دقیقاً دو روز بعد از آن اتفاقات دیگری افتاد و حواشی برای کنار گذاشتن من از تیم ملی ایجاد کردند و خودم طی جلسه خواهان حضور افراد شدم و همان‌جا اعلام کردم من قصد مربیگری با این شرایط را قطعاً ندارم.

۴۱۵۴