از علل عدم تمدید قرارداد لواندوفسکی؛ بایرن‌مونیخ هم‌چنان در تلاش برای جذب مرد نروژی!

از علل عدم تمدید قرارداد لواندوفسکی؛ بایرن‌مونیخ هم‌چنان در تلاش برای جذب مرد نروژی!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره دورتموند به احتمال فراوان در تابستان دورتموند را ترک خواهد کرد. رسانه‌ها از منچسترسیتی به عنوان مقصد این بازیکن 21 ساله نروژی یاد می‌کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه sport1، خروج ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند آلمان محتمل و نزدیک به نظر می‌رسد و لیگ برتر و تیم نفتی منچستر سیتی انگلستان از شانس زیادی برای به خدمت گیری او برخوردار است و حتی برخی از رسانه‌ها توافق هالند با سیتی را تمام شده می‌دانند.

اما یان اوگه فیورتوفت 55 ساله که از نزدیکان هالند است، توضیح دیگری دارد. با وجود بسته مالی حدود 350 میلیون یورویی بایرن مونیخ همچنان علاقه‌مند به امضای قرارداد با ستاره نروژی است. فیورتوفت در صحبتی با خبرنگار این رسانه می‌گوید: "منچستر سیتی دست بالا را دارد ولی می‌دانم بایرن مونیخ هم‌چنان برای به دست آوردن او تلاش زیادی می‌کند."

البته حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به این موضوع در برنامه زنده اسکای 90 واکنش نشان داد و گفت: "این حرف منطقی نیست. ما بهترین مهاجم جهان را داریم. ما لواندوفسکی را داریم."

علی‌رغم همه تکذیب‌ها، البته بایرن مونیخ با هالند سر و کار دارد، همان‌طور که مسئولین بارها در گذشته تایید کرده‌اند. انتقالی هنوز به طور کامل از میز خارج نشده است و به همین دلیل آن‌ها در تمدید قرارداد روبرت لواندوفسکی سی و سه ساله تردید دارند. البته انتقال هالند شاید به تنهایی مشکلی ایجاد نکند بلکه کاهش نقدینگی بایرن مونیخ برای سایر مهره‌های تیم می‌باشد که برای تیم مونیخی چالش برانگیز است. شاید به همین دلیل است که اولیور کان در گذشته توضیح داد: "بسته مبلغ انتقال و دستمزد او، بسیار بسیار دور از تصور ماست. این موضوع ابعاد مالی زیادی دارد که فراتر از تصور ماست."

فیورتوفت ادامه می‌دهد: "من هیچ ایده‌ای در مورد اعداد ندارم. اما این درست نیست که بایرن مونیخ به خاطر هزینه‌ها از بازی خارج شده است."

جدا از مقصد احتمالی هالند، خروج از وستفالن تا حدی حتمی شده است و کسی در دورتموند انتظاری برای ماندن او ندارد.

یان اوگه فیورتوفت، بازیکن ملی‌پوش سابق نروژ و همچنین فرانکفورت (2001-1998) نیز می‌باشد.

9404