گاف بزرگ بوفون کار دست تیمش داد

گاف بزرگ بوفون کار دست تیمش داد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران در شبکه های اجتماعی از جیانلوئیجی بوفون خواستند تا از فوتبال بازنشسته شود تا از میراث خود حفاظت کند چرا که این بازیکن دوشنبه شب در پیراهن پارما مرتکب اشتباه فاحشی شد که زمینه ساز شکست تیمش بود.

به گزارش فوتبالی، بوفون 44 ساله در تابستان گذشته به پارما برگشت تا در سری بی به تیم سابقش کمک کند. اسطوره فوتبال ایتالیا  در حالی پس از 26 سال در پارما بازی کرد که بازوبند کاپیتانی در اختیارش قرار گرفت. هر چند که بوفون سعی کرد که روحیه جنگندگی را به تیمش تزریق کند اما فصل برای دروازه بان ایتالیایی و باشگاهش پارما خوب پیش نرفت.

پارما در حال حاضر در رتبه سیزدهم سری بی قرار دارد و شب گذشته مقابل پروجا با نتیجه دو بر یک مغلوب شد تا یازدهمین شکست فصلش را تجربه کند. بوفون نیز با یک اشتباه فاحش در دریافت گل دوم نقش داشت. در حقیقت پارما در این بازی در دقیقه پنجم با پنالتی سالواتوره بورای عقب افتاده بود اما کمی بعد بوفون با یک اشتباه فاحش باعث دریافت گل دوم شد. در حقیقت در حالی که توپ به بوفون رسیده بود، اسطوره یوونتوس قصد داشت که با پای چپش پاس بدهد اما  اشتباهی سایه توپ را زد و بدین ترتیب مارکو اولیویری گل دوم پروجا را به ثمر رساند. اشتباه ففاحش بوفون معمولا در لیگ محلی بیشتر دیده می شود و به همین خاطر خیلی ها از دروازه بان اسطوره ای یوونتوس خواستند که دستکش هایش را بیاویزد و برای دفاع از اعتبار خودش هم که شده، از فوتبال بازنشسته شود.

4125