پیراهن دوم منچسترسیتی در 23-2022؛ به رنگ لباس میلان

پیراهن دوم منچسترسیتی در 23-2022؛ به رنگ لباس میلان

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویری از پیراهن خارج از خانه جدید منچسترسیتی در فصل 23-2022 منتشر شد که به نظر می رسد که نظر هواداران نسبت به آن مساعد است.

به گزارش فوتبالی، پوما و سیتی تصمیم گرفتند که برای فصل آینده یکی از طرح پیراهن های قدیمی منچسترسیتی را بازسیتی کنند. در حقیقت سیتی فصل آینده همچنان با رنگ آبی آسمانی به عنوان پیراهن اولش بازی خواهد کرد و برای پیراهن دوم تصمیم گرفتند که از رنگ قرمز و مشکی استفاده کنند، رنگی که خیلی ها آن را با باشگاه میلان می شناسند و البته سیتی نیز در سالهای دور از این رنگ به عنوان پیراهن خارج از خانه استفاده کرده است.

در تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، برخی افراد برای مدلینگ و تبلیغات پیراهن منچسترسیتی  را به تن کرده اند. آخرین باری که سیتی رنگ قرمز و مشکی را پوشید به فصل 12-2011 برمی گردد که در آن زمان شرکت Umbro  این لباس را طراحی کرده بود. در آن فصل سیتی برای اولین بار پس از 44 سال با هدایت مانچینی قهرمان لیگ انگلیس شد. سیتی در سال 1969 نیز با همین پیراهن در فینال جام حذفی مقابل لسترسیتی پیروز شد و به قهرمانی رسید. 

سیتی در پیراهن جدیدش از راه راه مورب مشکی و قرمز استفاده کرده است و لوگوهای پوما و هواپیمایی اتحاد به رنگ زرد است. آستین ها کاملا مشکی هستند و یقه نیز به شکل وی طراحی شده است. سیتی و پوما قراردادی ده ساله به ارزش سالی 65 میلیون پوند امضا کرده اند.

4125