شادی گل عجیب بازیکن کلن با توزیع قهوه!/ کمیته انضباطی ورود می‌کند

شادی گل عجیب بازیکن کلن با توزیع قهوه!/ کمیته انضباطی ورود می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که برای مهاجم تیم اف سی کلن مجازات احتمالی در نظر گرفته خواهد شد چرا که قرار است که کمیته انضباطی فدراسیون آلمان خوشحالی مودست رو بررسی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، خوشحالی آنتونی مودست، مهاجم باشگاه اف سی کلن در پیروزی برابر آرمینیا بیلفلد می‌تواند با مجازات احتمالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلمان همراه شود.

در روزهای گذشته اعلام شد که کمیته دی اف بی در حال بررسی خوشحالی غیر عادی آنتونی مودست پس از گل این بازیکن برابر آرمینیا بیلفلد است.

آنتونی مودست پس از زدن هفدهمین گل فصل خود برابر آرمینیا بیلفلد کیسه‌ای را که از قبل در کنار دروازه حریف قرار داده بود برداشت و از داخل آن قهوه‌ بیرون آورد و میان تماشاگران پرتاب کرد و حتی پس از سوت پایان بازی بسته‌های بیشتری از قهوه را توزیع کرد. این بازیکن در ارتباط با این کار عجیب خود چنین می‌گوید: "این یک تشکر کوچک از کسانی بود که همیشه از من حمایت کرده‌اند. چون نمی‌توانم پیراهنم را بدهم، قهوه دادم."

استفن باومگارت، سرمربی تیم فوتبال اف سی کلن در پاسخ به این جشن گل، ضمن این‌که نتوانست عصبانیت خود را پنهان کند، گفت: "شما نمی‌توانید در فوتبال زیاده‌روی کنید. در غیر این صورت، همان‌طور که من آموخته‌ام، به طور معمول عواقبی در انتظار شما خواهد بود."

9404