شرط‌هایی که کونته برای پیوستن به پی‌اس‌جی تعیین کرد

شرط‌هایی که کونته برای پیوستن به پی‌اس‌جی تعیین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو مربی آرژانتینی در پایان فصل از پی اس جی اخراج خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که تیم پاریسی به دنبال جانشین برای پوچتینو است که به نظر می رسد که آنتونیو کونته مربی ایتالیایی محتمل ترین گزینه باشد. مربی کنونی تاتنهام مستقیما با پی اس جی در تماس است و البته شرط هایی را هم برای پاریسی ها تعیین کرده است.

رادیو مونته کارلو گزارش داده است که کونته از پی اس جی دستمزد سالانه 30 میلیون یورو را خواسته است یعنی سیزده میلیون یورو بیش از دستمزد کنونی او در تاتنهام. بدین ترتیب کونته می تواند در کنار دیگو سیمئونه از اتلتیکو به پردرآمدترین مربی دنیا تبدیل شود.شرط دوم هم این است که لئوناردو مدیر ورزشی کنونی پی اس جی کنار برود چرا که کونته رابطه خوبی با مرد برزیلی ندارد.

شرط دیگر کونته برای حضور در پی اس جی این است که برای انتخاب دستیارانش و قوانین رختکن قدرت کامل را داشته باشد. در مورد نقل و انتقالات نیز مربی ایتالیایی می خواهد شمار زیادی از بازیکنان پی اس جی را بیرون کند چرا که به حلقه نزدیکانش گفته که برخی بازیکنان پی اس جی، "بازیکنان اینستاگرامی" هستند و باید کنار گذاشته شوند.

کونته تا 2023 با تاتنهام قرارداد دارد اما با لوی مدیر این تیم رابطه خوبی ندارد و به جدایی فکر می کند. البته احتمال دارد که پوچتینو هم راهی تاتنهام شود تا دو مربی با هم معاوضه شوند.

4125