سه بازیکنی که مجیدی را خوشحال کردند(عکس)

سه بازیکنی که مجیدی را خوشحال کردند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی – سه بازیکن استقلال، در دیدار دوستانه با فجر سپاسی نشان دادند که می‌توانند عصای دست فرهاد مجیدی در بازی حیاتی با سپاهان باشند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در حالی حریفش را با 4 گل شکست داد که دبل کوین یامگا در این بازی خبر خوبی برای فرهاد مجیدی بود و سرمربی استقلال امیدوار است که بهترین گلزن تیمش، در دیدار با سپاهان هم بتواند طلسم گل نزدنش در هفته‌های اخیر را بشکند.

ارسلان مطهری هم که ویدیوی گل زیبایش به فجر سپاسی در بین کانال‌های هواداری استقلال در فضای مجازی وایرال شده، می‌تواند عصای دست مجیدی در آن بازی حساس باشد و شاید او – که آخرین گلش مربوط به دیدار با پیکان در جام حذفی بوده – در صورتی که در ورزشگاه نقش جهان به میدان برود، بتواند دروازه رشید مظاهری را باز کند.

آمادگی بالای وریا غفوری در این بازی هم اتفاق خوبی برای استقلالی‌ها بود و او با دو پاس گل – که هر دوی آنها، نشان‌دهنده دید خوب این بازیکن بود – باعث گلزنی یامگا و ارسلان شد و شاید تجربه بالای کاپیتان آبی‌ها باعث شود که او جلوی سپاهان به میدان برود. اتفاقی که اگر رخ دهد، تقابل او و امید نورافکن، دیدنی خواهد شد.

1984