آنالیز نمازی از همگروه تیم ملی؛ منتظر بازی با بارسلونا باشید!

آنالیز نمازی از همگروه تیم ملی؛ منتظر بازی با بارسلونا باشید!

پایگاه خبری فوتبالی- توضیحات مربی اسبق تیم ملی نشان می‌دهد که شاگردان اسکوچیچ اصلا کار راحتی جلوی امریکا نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، آخرین حریف تیم ملی در مرحله گروهی جام جهانی 2022، امریکاست و در شرایطی که برخی‌ها امیدوارند تیم ملی همانند جام جهانی 1998، حریفش را شکست دهد، صحبتهای امید نمازی نشان می‌دهد که بازی با امریکا دست کمی از بازی با ستاره‌های انگلیس ندارد.

مربی اسبق تیم ملی که با روزنامه جام جم صحبت کرده، با توجه به شناخت خوبی که تیم ملی امریکا دارد، حرفهای بسیار قابل توجهی درباره این تیم زده و گفته است:" شک نکنید آمریکا از شروع بازی، تیم‌ملی را به شدت تحت فشار می‌گذارد و 20 دقیقه اول مسابقه برای‌مان حیاتی خواهد بود. باید آمریکا را کنترل و در ادامه از تجربه‌مان استفاده کنیم تا روحیه تیمی آنها را پایین بیاوریم."

به گفته نمازی، گرگ برهالتر سرمربی امریکا علاقه زیادی دارد که تیمش شبیه بارسلونا بازی کند:" بک فوتبال تیم‌ملی آمریکا تیکی‌تاکاست. اتفاقا در دوره مربیگری پروفشنال، گرگ برهالتر در کنار ما بود. به خوبی یاد دارم که در توضیح فلسفه مربیگری‌اش فیلمی از بارسا با ستاره‌هایی چون اینیستا و ژاوی پخش کرد و گفت تیم‌هایم باید تیکی‌تاکا بازی کنند. چند نکته تاکتیکی مهم در بازی‌شان وجود دارد. وقتی توپ را از دست می‌دهند، در عرض 5 تا 7 ثانیه با ریپرس از جلو می‌خواهند توپ را بگیرند. چون به لحاظ جسمی قوی هستند و خستگی‌ناپذیر به نظر می‌آیند. "

1984