کامبک بیانکونری در ثانیه‌های پایانی و تثبیت جایگاه چهارمی

کامبک بیانکونری در ثانیه‌های پایانی و تثبیت جایگاه چهارمی

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در دیدار خارج از خانه مقابل ساسولو با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید تا اختلافش را با رم رده پنجمی به 8 امتیاز افزایش دهد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار از هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، دوشنبه شب تیم‌های ساسولو و یوونتوس از ساعت 23:15 به وقت ایران در استادیوم ماپی مقابل هم به میدان رفتند. پیش از شروع بازی، بانوی پیر با 63 امتیاز در رده چهارم و ساسولو با 46 امتیاز در رده دهم قرار داشتند. 

در نیمه اول یووه بازی را بهتر آغاز کرد، اما رفته رفته ساسولو کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و بیانکونری را تحت فشار قرار داد. آن‌ها پس از چند حمله خطرناک سرانجام در دقیقه 39 توسط جیاکومو رسپادوری به گل رسیدند. اما خوشحالی میزبان تنها شش دقیقه دوام داشت و در آخرین دقیقه نیمه اول، پائولو دیبالا بازی را به تساوی کشاند تا یوونتوس بازنده به رختکن نرود. 

در نیمه دوم ساسولو همچون نیمه اول، تیم برتر میدان از نظر مالکیت و خلق موقعیت بود، اما آن‌ها نتوانستند برای بار دوم به گل برسند تا این‌که در دقیقه 88 برخلاف جریان بازی، مویزه کین گل پیروزی یوونتوس را به ثمر رساند تا بانوی پیر در روز نمایش خوب میزبان، با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاید.

4416