جواب قاطع مدیران بایرن مونیخ به بارسلونا درخصوص لواندوفسکی

جواب قاطع مدیران بایرن مونیخ به بارسلونا درخصوص لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالح‌حمیدزیچ مدیرورزشی بایرن مونیخ تاکید کرد که آن‌ها به هیچ عنوان قصد ندارند روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی خود را به بارسلونا بدهند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و تاکنون قهرمان بوندس لیگا نتوانسته، او را متقاعد به تمدید قراردادش بکنند. در این میان، بارسلونا از این فرصت استفاده و تماس‌هایی با ایجنت لواندوفسکی برقرار کرد و طبق گفته منابع کاتالونیایی، آن‌ها توانستند نظر این ستاره گلزن را برای آمدن به نیوکمپ جلب کنند. 

به نقل از سایت مارکا، در چند روز گذشته شایعات درباره لواندوفسکی شدت گرفته و حتی خود این بازیکن نیز به حرف آمد و اذعان کرد که این مسئله، اصلا ساده نیست. با این حال حسن صالح‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفت و گویی با اسکای آلمان گفت: "خروج لواندوفسکی در این تابستان، یک گزینه نیست. او تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. قرار است به زودی صحبت‌هایی داشته باشیم تا ببینیم واکنش آن‌ها چیست. ما خواستار حفظ روبرت هستیم."

"لواندوفسکی بهترین بازیکن دنیاست و طبعا ما دوست نداریم که او را از دست بدهیم. از حضور چنین بازیکنانی در تیم لذت می‌بریم."

خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که شانس پیوستن لواندوفسکی به بلوگرانا وجود دارد.

4416