واکنش پوچتینو به هو شدن مسی توسط هواداران پی‌اس‌جی

واکنش پوچتینو به هو شدن مسی توسط هواداران پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن، هو شدن لیونل مسی در مراسم جشن قهرمانی توسط هواداران را باورنکردنی خواند. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه پاریسن ژرمن علیرغم متوقف شدن در مقابل لنس، توانست به دهمین قهرمانی خود در لیگ یک فرانسه برسد. اما این قهرمانی باعث نشد تا خشم هواداران پی‌اس‌جی نسبت به عملکرد بازیکنان ذره‌ای کم شود و آن‌ها در دیدار اول هفته، برنده هفت توپ طلا را هو کردند. 

به نقل از سایت گل، مسی در تابستان پارسال پس از به توافق نرسیدن با بارسلونا، به صورت رایگان به پاریسن ژرمن پیوست، اما نتوانست فصل خوبی را سپری کند. آن‌ها در لیگ قهرمانان به صورت تحقیرآمیزی حذف شدند. این شکست باعث برانگیخته شدن خشم هواداران پاریس شد و آن‌ها مسی و نیمار را در آن مقطع هو کردند و حالا در آخرین بازی، دوباره مسی را هدف گرفتند. پوچتینو سرمربی پاریسن ژرمن راجع به این عمل هواداران گفت: "سوت‌های هواداران علیه مسی؟ باورنکردنی است. قبول کردن چنین مسائلی واقعا سخت است. نمی‌توانم اصلا به آن فکر کنم و تصور کردن آن کار دشواری است. مسی یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است و بابت کارهایی که برای این ورزش انجام داده و کارهایی که در ادامه انجام خواهد داد، همیشه مورد قدردانی قرار خواهد گرفت."

4416