عکس؛ ژاوی و تکرار کاری که موجب اخراج کومان شده بود

عکس؛ ژاوی و تکرار کاری که موجب اخراج کومان شده بود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در این هفته از رقابت های لالیگا با نتیجه یک بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد تا تیم ژاوی هرناندز یک بازی بسیار ضعیف را داشته باشد و شکست تلخی را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای سومین بازی پیاپی در ورزشگاه نیوکمپ شکست خورد و ژاوی یک روند منفی را ثبت کرده است. بارسا با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ مقابل رایو وایکانو شکست خورد. در بازی رفت هم در ورزشگاه خانگی رایو وایکانو، بارسلونا با نتیجه یک بر صفر مقابل این تیم شکست خورده بود که رادامل فالکائو در آن بازی تک گل رایو وایکانو را به ثمر رسانده بود.

در واقع پس از شکست مقابل رایو وایکانو در بازی رفت بود که رونالد کومان، سرمربی آبی و اناری ها اخراج شد. اکنون هم ژاوی هرناندز همان نتیجه را تکرار کرد و با نتیجه یک بر صفر این بار در ورزشگاه نیوکمپ مقابل رایو وایکانو شکست خورد. بارسلونا پس از شکست مقابل اینتراخت فرانکفورت به نظر می رسد که به طور کلی بیخیال ادامه فصل شده است و انگیزه ای ندارد و این قضیه می تواند توضیح دهنده سه شکست پیاپی بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ باشد. باید دید که شرایط در ادامه کار برای تیم ژاوی چگونه پیش می رود.

1470