امباپه چه زمانی در مورد آینده‌اش صحبت خواهد کرد؟

امباپه چه زمانی در مورد آینده‌اش صحبت خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارکا گزارش داده است که کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی همچنان در هفته های آینده به سکوت در مورد آینده اش ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، امباپه در مصاحبه های اخیرش سعی کرده که در مورد آینده اش صحبت نکند و به گفته مارکا، این روند تا روز آخرین بازی پی اس جی در لیگ فرانسه یعنی بازی مقابل متز در روز 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

با وجود آن که پی اس جی قهرمان لیگ فرانسه شده و امباپه و پاریسی ها هدف دیگری در ادامه فصل ندارند، کیلیان نمی خواهد تا زمان آخرین بازی فصل در مورد چیزی صحبت کند. قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و وی همه پیشنهادهای پی اس جی شامل چک سفید امضا را رد کرده است. با این وجود مدیران قطری پی اس جی هنوز به تمدید قرارداد وی امید دارند. با این وجود رئال مادرید نیز حس می کند که کیلیان تصمیم نهایی خود را گرفته و به برنابئو می آید.

در هر صورت به گفته مارکا، هواداران رئال فعلا و تا چهار هفته دیگر نباید منتظر مشخص شدن چیزی در مورد آینده امباپه باشند. در این مدت همه چیز با آرامش دنبال خواهد شد و کیلیان ترجیح خواهد داد که با سکوت اتفاقات را دنبال کند چرا که می خواهد با خاطره خوشی از هواداران پی اس جی جدا شود.

4125