واکنش قنبرزاده به دریافت پاداش 35 میلیون تومانی از فدراسیون فوتبال

واکنش قنبرزاده به دریافت پاداش 35 میلیون تومانی از فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال، به خبر منتشرشده درباره سهم او از پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خبرگزاری مهر که طی روزهای گذشته خبرهای مربوط به شهاب عزیزی خادم را با دید مثبت! و حمایتی منتشر می‌کند، امروز در گزارشی به دریافتی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بابت صعود تیم ملی به جام جهانی اشاره کرد. در بخشی از این گزارش به این نکته اشاره شده که در بین افرادی که این پاداش را دریافت کرده اند منصور قنبرزاده سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم قرار دارد که مبلغی بالغ بر 35 میلیون تومان دریافت کرده است. قنبرزاده که در ابتدای دوران ریاست عزیزی خادم، نفر اول اجرایی فدراسیون بود، خرداد ماه سال گذشته جایش را به حسن کامرانی‌فر داد. تیم عزیزی خادم پس از سه ماه با قنبرزاده به مشکل خورد و در نهایت او را برکنار کرد. در حالیکه همان زمان قرار بود قنبرزاده پس از سه ماه تعیین تکلیف شود. یعنی یا در فدراسیون فوتبال به عنوان دبیرکل بماند یا اینکه پس از پایان مهلت سه ماهه سرپرستی بهاروند، سرپرست سازمان لیگ شود. اما عزیزی خادم از او عبور کرد.

سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در یک گروه واتساپی به خبر دریافتی 35 میلیون تومانی‌اش از فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده و نوشته است:" بنده بعنوان دبیر كل وقت كه مامور بودم تا انجام تشریفات ماموریت حدود 1.5 ماه مرخصی شخصی گرفتم و در طی ماموریت طبق مقررارت اضافه كار و كارانه شش ماه اول سال قطع و باید مبداء پرداخت می كرد كه ریالی از این حقوق حقه ام پرداخت نشد و البته خودم هم بدلیل شرایط اقتصادی مطالبه نكردم كه این مبالغ با توجه به حدود 40 سال سنوات حداقل بیش از سه برابر این پاداش بود."

قنبرزاده در ادامه توضیحاتش به این نکته اشاره کرده که رقم 35 میلیون تومان مبلغ ناخالص دریافتی او بوده و دریافتی خالص او 31.5 میلیون تومان شده است!

او درباره این رقم دست به قیاس جالبی زده و نوشته است:" این رقم كمتر از نصف پاداش آشپز تيم ملی و حدود يك پنجم پاداش پرداخت پاداش به عكاس تیم ملی و كارمند روابط عمومی فدراسیون(احتمالا منظور مدیروقت روابط عمومی یا یکی از کارمندان روابط عمومی است که همراه تیم ملی و به عنوان دستیار مدیررسانه ای تیم ملی در تیم ملی کار می کرد) است و كمتر از نصف مشاور اجرايی و دستيار كه علاوه بر پاداش ريالی ، حق ماموريت، كارانه، اضافه كاری فول، حق سفر ارزی و بسياری از اعزام ها را با پرواز فرست كلاس انجام داده‌ا‌ند."

1984