رونمایی قنبرزاده از اعتراضش به عزیزی خادم به خاطر انتخاب خورشیدی

رونمایی قنبرزاده از اعتراضش به عزیزی خادم به خاطر انتخاب خورشیدی

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از اولین چالشهایی که برای فدراسیون عزیزی خادم پیش آمد، انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز زمان زیادی از حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم در کرسی ریاست فدراسیون فوتبال سپری نشده بود و برخی معتقد بودند باید به تصمیمات او احترام گذاشت اما انتخاب‌های او برای تیم ملی، باعث اعتراض بسیاری از پیشکسوتان فوتبال و کارشناسان این رشته شد.

انتخاب عجیب مدیر(سرپرست) تیم ملی، سروصدای زیادی در فضای فوتبال ایران به پا کرد. رسانه های منتقد عزیزی خادم انتظار داشتند خورشیدی که سابقه یک روز هدایت باشگاه ماشین‌سازی را بر عهده داشت، برای 99 درصد اهالی فوتبال ایران اصلا یک چهره شناخته شده محسوب نمی‌شد و خیلی از هواداران تیم ملی حتی یک بار هم اسم خورشیدی را قبل از حضور او به عنوان مدیر تیم ملی نشنیده‌ بودند. در هر حال در روزهای گذشته که نام خورشیدی و ماجرای پاداش هایی که گرفته دوباره بر سر زبانها افتاده است، منصور قنبرزاده، سرپرست اسبق دبیرکلی فدراسیون فوتبال در سه ماهه اول ریاست شهاب الدین عزیزی خادم، مورد سوال واقع شده که چرا در زمان انتخاب خورشیدی منفعلانه عمل کرده است. 

قنبرزاده در محافل واتساپی اعلام کرده نظرش را درباره انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران به عزیزی خادم اعلام کرده و نسبت به انتخاب او، انتقاد کرده است. قنبرزاده در پاسخ به حکم صادره برای مجتبی خورشیدی خطاب به شهاب عزیزی خادم نوشته بود: " بنده به عنوان دبیرکل از طریق رسانه‌ها از مسئولیت ایشان مطلع شدم و البته بسیار متاسف، صرفا نظر از اینکه صدور حکم برای ایشان که زیر مجموعه دپارتمان تیم‌های ملی است و این دپارتمان تحت مدیریت دبیرکل، شان رییس فدراسیون صدور حکم برای این بزرگوار نبود. متاسف هستم که بگویم با این انتخاب اولین انحراف در برنامه ارائه شده جنابعالی مبنی بر شایسته سالاری خدشه دار شده؟!! تقاضای عاجزانه دارم در این حکم تجدید نظر شود و البته بنده هم چون اعتقادی به ایشان ندارم انتظار نداشته باشید این انتصاب را تایید کنم."

او نامه را در فضای مجازی منتشر کرده و البته امضای او تاریخ ندارد اما مشخص است که همان زمان که خورشیدی انتخاب شده هم بی اطلاع بوده و هم اینکه اعتراض کرده است.

7655