درودگر: از قرض 10 میلیاردی به پرسپولیس هیچ خبری ندارم

درودگر: از قرض 10 میلیاردی به پرسپولیس هیچ خبری ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ توضیحاتی در رابطه با بدهی پرسپولیس و استقلال نزد این سازمان ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، صادق درودگر درباره حواشی روزهای اخیر پیرامون قرض 10 میلیاردی فدراسیون فوتبال در دوران مدیریت عزیزی خادم به پرسپولیس بیان کرد: اول از هر چیزی اینکه بنده در دهم اسفندماه سال 1399 از مسئولیتم در فدراسیون فوتبال استعفا دادم و هیچ مسئولیتی در فدراسیون فوتبال نداشته‌ام که از طلب و بدهی فدراسیون یا پرداخت قرض الحسنه اطلاعی داشته و یا ارتباطی به من یا سازمان لیگ داشته باشد.

صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در رابطه با بدهی‌های پرسپولیس و استقلال نزد سازمان لیگ بیان کرد: ما در سازمان لیگ حساب پرسپولیس را از روز اول تسویه کردیم و حتی اضافه پرداختی اسپانسر را به آنها باز گرداندیم. کارگزار باشگاه استقلال اما سی میلیارد تومان بدهی دارد که جلساتی در همین رابطه داشته‌ایم و قول داده‌اند تا فردا نامه‌ای در مورد چگونگی پرداخت بدهند.
مسئول بازاریابی سازمان لیگ در مورد قرض 10 میلیاردی عزیزی خادم به پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: اگر آقای عزیزی خادم 10 میلیارد به باشگاه پرسپولیس قرض داده، سازمان لیگ یا من هیچ اطلاعی نداریم و چون در فدراسیون فوتبال ارتباط کاری نداشتم، طبیعی است که خبر نداشته باشم؛ خزانه دار فدراسیون و حساب‌‌هایش مستقل از سازمان لیگ است.
او در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: دروغ، اطلاعات غلط و فساد از درون کسانی برمی‌خیزد که عادت به فساد و دروغ گفتن دارند. من در تجربه 20 ساله‌ام می‌دانم که در فعالان فوتبال چه کسانی دروغ می‌گویند و نقاب بر چهره دارند و با هوچیگری و استفاده از فضای مجازی سعی در دادن اطلاعات غلط به مردم و رسانه‌ها دارند و به آنها اهمیتی نمی‌دهم زیرا به اراده و قدرت خداوند متعال ایمان دارم و گذر عمر به من آموخته است که چاه‌کن همیشه جایش ته چاه است.

۴۱۵۴