وایرال شدن استپ تکنیکی ستاره تازه‌وارد لیورپول

وایرال شدن استپ تکنیکی ستاره تازه‌وارد لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دیاز مهاجم کلمبیایی لیورپول در یکی از لحظات بازی مقابل اورتون در دربی مرسی ساید در روز یکشنبه، لحظه ای جادویی را خلق کرد.

به گزارش فوتبالی، دیاز که در زمستان به لیورپول ملحق شده، توانسته نمایش درخشانی داشته باشد و در تلاش است تا فصل را با چهار گانه تاریخی به همراه سرخ ها به پایان برساند. یکشنبه دیاز مقبال اورتون فیکس نبود اما در نیمه دوم به جای مانه وارد زمین شد. دیاز در یکی از صحنه های بازی استپی تماشایی را داشت تا هواداران را به وجد بیاورد تا در شبی که بازی فیزیکی و پربرخوردی در جریان بود، حسابی خودنمایی کند.

لیورپول می دانست که پس از پیروزی منچسترسیتی مقابل واتفورد، باید و باید مقابل اورتون پیروز شود تا شانس های خود را برای قهرمانی لیگ انگلیس زنده نگه دارد. تیم فرانک لمپارد  نیز امید زیادی داشت تا با کسب امتیاز از این بازی به بقا امیدوار شود. اورتون در این بازی به دنبال دفاعی بسته برای کسب امتیاز بود. کلوپ برای نجات تیمش تصمیم گرفت دیاز و اوریگی را وارد زمین کند که مهاجم بلژیکی گل اول لیورپول را با پاس محمد صلاح به ثبت رساند. اولین لمس توپ دیاز در بازی، یک حرکت تکنیکی تماشایی برای استپ کردن توپ بود که حرکت وی به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شد.

4125