رضا اسدی در راه رضا حقیقی شدن؟

رضا اسدی در راه رضا حقیقی شدن؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا رضا اسدی راه هافبک دفاعی اسبق پرسپولیس را در پیش می‌گیرد؟

به گزارش فوتبالی، احتمال در جریان هستید که هافبک شماره 8 پرسپولیس با پیشنهادی از باشگاهی در شرق آسیا مواجه و پیش قرارداد هم برای او ارسال شده است.

بر اساس صحبت‌های مدیر برنامه این بازیکن، اسدی برای دو سال حضور در تیم تایلندی مبلغ  1.8 میلیون دلار را دریافت خواهد کرد که شامل دستمزد، آپشن‌ها و منزل مسکونی و خودروی شخصی هم خواهد بود. هافبک دفاعی پرسپولیس با توجه به ارسال پیش قرارداد، یک هفته بیشتر برای امضا و پاسخ به تیم جدید خود زمان ندارد و طبق ادعای نزدیکانش تصمیم نهایی‌اش را در این باره گرفته است.

رضا اسدی شاید مهم‌ترین و امیدوارکننده‌ترین خرید پرسپولیس بود که به عنوان یک لژیونر از لیگ اتریش به پرسپولیس آمد تا جای خالی احمد نور را پر کند اما هر چه لیگ روبه جلو رفت مشخص شد نه اسدی شبیه نوراللهی است نه کیفیتی شبیه همان هافبک قلدر و گلزن تراکتور و سایپا را دارد. اسدی بعد از حضور ناموفق در فوتبال اتریش در شرایط دور از مسابقه به پرسپولیس آمده بود اما از همان بازی اول با استقلال تاجیکستان فیکس شد.

اسدی با وجود نمایش ناامید کننده در لیگ قهرمانان آسیا باز هم در ترکیب اصلی ماند چرا که کادر فنی گزینه‌ای نداشت تا سریعاً جایگزین او کند. اسدی در اهواز و بازی نخست مقابل فولاد اولین گل فصل پرسپولیس را زد تا دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کند اما هر هفته که از آن بازی گذشت مشخص شد این هافبک آن بازیکنی نیست که بتواند نقش نوراللهی را در پرسپولیس ایفا کند، اسدی نه در فاز حمله نه در دفاع آن چیزی نبود که یحیی گل‌محمدی و کادرش نیاز داشتند.

این هافبک دفاعی که با قراردادی 11 میلیارد تومانی! راهی پرسپولیس شد در طول یک فصل اخیر نتوانسته علاوه بر هواداران، کادرفنی این تیم را راضی کند و عملکردی دور از انتظار را در زمین به نمایش گذاشت تا بسیاری از کارشناسان به این نتیجه برسند که خرید او بدون تردید یکی از اشتباه‌های بزرگ باشگاه در فصل نقل و انتقالات بوده است.

از روز گذشته که بحث پیشنهاد باشگاه بوریرام تایلند به این بازیکن مطرح شده، بسیاری او را با رضا حقیقی، هافبک دفاعی اسبق این باشگاه مقایسه می‌کنند. زمانی که رضا حقیقی در پرسپولیس حضور داشت با دریافت پیشنهاد از لیگ تایلند به این کشور رفت اما در ادامه نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و با ورود به برخی حواشی، فوتبال او بسیار زودتر از آنچه تصور می‌شد به خط پایان رسید.

حالا باید منتظر ماند و دید که اسدی در صورت توافق قطعی با بوریرام، سرنوشتی مشابه رضا حقیقی پیدا خواهد کرد یا نه.

7655