ناگلزمان و درخواست جذب بازیکن برای تقویت سه پست مختلف تیمش

ناگلزمان و درخواست جذب بازیکن برای تقویت سه پست مختلف تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات آلمانی، ناگلزمان برای پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو درخواست تقویت در سه پست تیمش را از مدیران باشگاه داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اشپورت بیلد آلمان، یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان باواریایی‌ها در پست دفاع راست، هافبک دفاعی و بخش تهاجمی خواهان تقویت تیم در تابستان شده است. در این بین ممکن است در پست دفاع راست بازیکن مد نظر جذب شده باشد.

طبق گزارشات، بایرن مونیخ در آستانه جذب قطعی نصیر مزرویی از آژاکس می‌باشد که با قراردادی آزاد راهی مونیخ خواهد شد. برای پست هافبک دفاعی نیز بایرن مونیخ به رایان گراونبرخ علاقه‌مند است و احتمال جذب او در همین تابستان وجود دارد. رایان گراونبرخ بیشتر به عنوان یک بازیکن شماره 8 شناخته می‌شود، اما پتانسیل و قدرت فیزیکی اش او را برای حضور در پست 6 هم مناسب می‌سازد.

از کونراد لایمر هم به عنوان یکی دیگر از گزینه‌های بایرن مونیخ نام برده می‌شود که البته با توجه به موضع سران لایپزیش، احتمال جذب او در این تابستان کمی دور از ذهن است.

در مورد درخواست ناگلزمان برای یک عنصر تهاجمی اما نظرات مختلفی وجود دارد. به نظر می‌رسد که مبهم بودن آینده روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری در این درخواست دخیل بوده‌اند.

هم‌چنین گفته می‌شود که با وجود حضور مولر، کومان، سانه، موسیالا، چوپوموتینگ و جوانانی نظیر وانر، ویدویچ و تیلمن، هدف ناگلزمان از درخواست مهاجم، فشار به مهره‌های فعلی و ایجاد رقابت است.

برای این پست هم از نام‌هایی نظیر هالند، انکونکو، آنتونی، رافینیا، سسکو، ساسا کالایدزیچ و... به عنوان گزینه‌های احتمالی بایرن مونیخ نام برده می‌شود.

9404