ستاره هلندی پاریسی‌ها قراردادش را تمدید نمی‌کند/ بارسلونا یا لورکوزن؟

ستاره هلندی پاریسی‌ها قراردادش را تمدید نمی‌کند/ بارسلونا یا لورکوزن؟

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سیمونس، هافبک جوان و هلندی قصدی برای تمدید قرارداد خود با مدیران باشگاه پایتخت‌نشینان فرانسوی ندارد و بر همین اساس، مورد توجه مدیران باشگاه بایرلورکوزن آلمان و بارسلونای اسپانیا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه فوسبال ترانسفرز چاپ کشور آلمان، به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه بایر لورکوزن آلمان به یک بازیکن دیگر از تیم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند شده باشد. به نقل از خبرنگار نشریه فوسبال ترانسفرز آلمان، ژاوی سیمونس هجده ساله در رادار مدیران باشگاه بایر لورکوزن آلمان قرار دارد و تیم کارخانه بایر، اولین پیشنهاد خود برای این بازیکن را به دست مدیر برنامه‌هایش رسانده است.

قرارداد هافبک هلندی تا سال ۲۰۲۲ میلادی با باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی اعتبار دارد و مذاکرات سران پاریسی‌ها برای تمدید قرارداد با این بازیکن به خوبی پیش نرفته است. هافبک هجومی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه علی‌رغم سن کم خود، نمایش‌های خوبی نشان داده و بسیاری از هواداران پاری‌سن‌ژرمن نسبت به حفظ این بازیکن تمایل نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا هم خواهان جذب این بازیکن مستعد پاریسی‌ها است. سیمونس که اصالت اسپانیایی و تابعیت این کشور را دارد، از لاماسیا راهی فرانسه شده است. نشریات فرانسوی می‌گویند که مقامات باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هنوز به حفظ این بازیکن امیدوار هستند و برای عقد قرارداد جدید با این هافبک جوان تیم خود باز هم تلاش خواهند کرد.

9404