تمجید زننده گل ٣ امتیازی میلان برابر لاتزیو از زلاتان: او بازی را تغییر داد

تمجید زننده گل ٣ امتیازی میلان برابر لاتزیو از زلاتان: او بازی را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی - زننده گل پیروزی بخش روسونری در مصاف دیشب مقابل لاتزیو در مورد این مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، روسونری موفق شد با گل سه امتیازی ثانیه‌های پایانی ساندرو تونالی هم‌چنان در فاصله چهار بازی به پایان لیگ خود را در کورس قهرمانی حفظ کند. ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی میلان و زننده گل برتری این تیم در مصاف دیشب برابر لاتزیو در مورد این بازی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"این‌که در رم بازی کنید اما شاهد حضور این همه هواداران روسونری باشید واقعا دیوانه کننده است. از آن‌ها برای حمایت ما تا این‌جا متشکریم و حمایت آن‌ها به قدری پر شور بود که انگار در سن سیرو بودیم."

"نمی‌توانم بگویم که آیا این گل بهترین لحظه زندگی‌ام است یا خیر اما قطعا یکی از آن لحظاتی است که هرگز فراموش نخواهم کرد. زدن هر گلی برای میلان فراموش نشدنی است."

"در دربی بازی را بد شروع کردیم و می‌خواستیم به آن شکست واکنش نشان بدهیم و پس از گل زود هنگام لاتزیو آن‌ها را در محاصره قرار دادیم و فرصتی به حریف ندادیم. ما در چند بازی اخیرمان در گل کردن موقعیت‌هایمان خوب نبودیم اما دیشب موفق به این مهم شدیم."

پاس گل زلاتان ابراهیموویچ با ضربه سر برای شما؟

"بسیار خاص است که بازیکنی چون زلاتان را در تیم داشته باشید؛ بنابراین باید بیشترین استفاده را از حضور او برد. در واقع آن ضربه سر زلاتان بود که باعث تغییر بازی دیشب شد. از ابراهیموویچ تا بازیکنان جوانی مثل من همه نیاز داریم تا فقط به همین شکل ادامه بدهیم."

حرف های پیولی پیرامون این‌که به اندازه کافی به بازیکنانش اعتبار داده نمی‌شود؟

"ما باید بازی به بازی پیش برویم. در حالی دیشب وارد میدان شدیم که هیچ کس جز ما و هوادارانمان به میلان باور نداشت. ما صدرنشین لیگ هستیم اما از کسی چیزی شنیده نمی‌شود. میلان تیم قدرتمندی است."

9404