محمدی‌راد: هدف‌گذاری ما در هورسان، متناسب با سرمایه تیم و معقول خواهد بود

محمدی‌راد: هدف‌گذاری ما در هورسان، متناسب با سرمایه تیم و معقول خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم والیبال هورسان گفت: سرمایه و توانایی تیم‌ها در لیگ برتر والیبال ایران، مشخص است و ما تلاش می‌کنیم با توجه به بضاعت مجموعه، تیم خوبی را ببندیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رحمان محمدی‌راد در مورد قبول هدایت تیم والیبال هورسان رامسر در فصل 1401 لیگ برتر والیبال اظهار داشت:‌ خاصیت شغل مربیگیری این است که مربی با پیشنهادهای مختلف روبرو می‌شود و پس از بررسی این پیشنهاد در صورتی که شرایط مهیا و ایده‌آل باشد، آن را قبول می‌کند. من نیز پس از دریافت پیشنهاد هورسان با مسئولان این تیم صحبت کردم و شرایط را برای کار، ایده‌آل دیدم.

سرمربی جدید تیم والیبال هورسان رامسر ادامه داد:‌ شرایط هورسان با سپاهان کاملا متفاوت است و این دو باشگاه از نظر سرمایه و بودجه کاملا متفاوت هستند. هدف‌گذاری ما در هورسان، متناسب با سرمایه تیم و معقول خواهد بود. ما باید توانایی به دست آوردن اهدافی را که در نظر می‌گیریم، داشته باشیم. سرمایه و توانایی تیم‌ها در لیگ برتر ایران، مشخص است و ما تلاش می‌کنیم با توجه به بضاعت مجموعه، تیم خوبی را ببندیم.

مربی پیشین تیم والیبال سپاهان گفت: من روز گذشته با هورسان به توافق رسیدم و قرارداد یک ساله خودم را امضا کردم. در حال برنامه‌ریزی هستیم برای فصل آینده هستیم ولی نمی‌شود، ترکیب تیم را کاملا نسبت به فصل قبل، تغییر داد. تیم در برخی پست‌ها نیاز به تقویت دارد که بازیکنان مورد نظر باشگاه را جذب خواهیم کرد.

9719