واکنش پیولی به دویدن مالدینی به پایین سکوها و در آغوش گرفتن او

واکنش پیولی به دویدن مالدینی به پایین سکوها و در آغوش گرفتن او

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی بعد از پیروزی تیمش مقابل لاتزیو شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، با پیروزی ثانیه‌های پایانی به لطف پاس گل زلاتان ابراهیموویچ و تمام کنندگی ساندرو تونالی، میلان موفق شد علاوه بر ماندن در کورس قهرمانی اسکودتو، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را هم کسب کند. این در حالی است که با شکست 3 بر 2 ناپولی برابر امپولی، حالا روسونری تنها رقیب جدی اینتر در مسیر قهرمانی و چهار بازی پایانی فصل محسوب می‌شود. استفانو پیولی در نشست خبری پس از برد دیشب میلان مقابل لاتزیو صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

درباره دویدن مالدینی به سمت پایین سکوها و در آغوش گرفتن شما و تونالی؟

"کاملاً درست است که این چنین خوشحال باشیم و توانستیم با این بازی خودمان و هواداران را راضی کنیم؛ کسانی که یک بار دیگر در این بازی حمایت فوق‌العاده خودشان آن هم در شهر رم را نشان دادند."

"بسیار به این بازیکنانم افتخار می‌کنم و اگر جای آن‌ها بودم، از کسانی که به اندازه کافی برای آن‌ها اعتبار قائل نیستند، عصبانی می‌شدم. سال‌هاست که بازیکنانم ثابت کرده‌اند در بالاترین سطح ایتالیا رقابت می‌کنند."

"ما تلاش خواهیم کرد تا تمام بازی‌های باقی‌مانده را پیروز شویم و شاید نتوانیم قهرمان شویم اما تا پایان بهترینمان را ارائه می‌دهیم."

"در کمال تعجب ما بازی را خیلی بد شروع کردیم و گلی خوردیم که کاملاً قابل دفع شدن بود اما برای بازگشت به جریان بازی نشان دادیم که چه توانایی‌هایی داریم. لاتزیو برای ما مشکلاتی ایجاد کرد و آن‌ها تیم خوبی هستند."

"می‌دانیم که بازی های پایان فصل دشواری داریم و تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم بهترینمان را ارائه بدهیم."

گلزنی ساندرو تونالی به عنوان یک هافبک دفاعی توسط ارسال زلاتان ابراهیموویچ؟

"در نیمه دوم مدافعان کناری مان را به جلو کشیدیم و قرار بود تونالی بیشتر در عمق باشد تا جلوتر اما وقتی شما احساس می‌کنید فرصت مناسبی است باید از پست خارج شوید."

آیا هنوز هدف بودن در جمع چهار تیم پایانی است؟

"مهم‌ترین چیز قطعی شدن کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است. فصل گذشته در چنین زمانی ما از کسب سهمیه مطمئن نبودیم و نمی‌دانستیم که می‌توانیم در جمع 4 تیم قرار بگیریم یا خیر. بنابراین این یک پیشرفت است."

"هنوز گام‌هایی برای بالا رفتن وجود دارند اما فقط آن‌هایی باقی مانده‌اند که رضایت‌مندی بیشتری به ما می‌دهند. در سری آ تیمی با این میانگین سنی کم پیدا نمی‌کنید که برای قهرمانی اسکودتو مبارزه کند."

دیدار بعدی برابر فیورنتینا و شکست آن‌ها در بازی امروز برابر سالرنیتانا؟

"فیورنتینا تیم قوی‌ای است و با توجه به شکست امروز برابر سالرنیتانا برای دیدار بعدی‌شان با انگیزه هستند. به پسرانم گفتم که اگر فصل را با 86 امتیاز به پایان برسانیم بیشترین حد ممکن از سوی ماست و ما در لیگ غیر قابل پیش‌بینی ای حضور داریم و دیدیم که امروز ناپولی در حالی که 2-0 جلو بود از حریف خود 3 بر 2 شکست خورد."

9404