بسکتبال NBA| ناکامی کری در جارو کردن ناگتس در شب پیروزی میامی

بسکتبال NBA| ناکامی کری در جارو کردن ناگتس در شب پیروزی میامی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های میلواکی باکس، دنور ناگتس، میامی هیت و نیواورلینز پلیکانز مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مسابقات پلی آف NBA، چهار دیدار برگزار شد. در اولین دیدار، میلواکی باکس در غیاب کریس میدلتون مهمان شیکاگو بولز بود و در نهایت با حساب 119-95 به پیروزی رسید تا سری را 3-1 پیش بیافتد. در این دیدار یانیس آنته‌توکومپو 32 امتیاز و 17 ریباند ثبت کرد تا نقش بسزایی در برد مهم تیمش داشته باشد. 

در دومین بازی، دنور ناگتس میزبان گلدن استیت وریرز بود. استفن کری و هم تیمی‌هایش به دنبال کسب چهارمین پیروزی و جارو کردن حریف بود که به سد محکمی به نام نیکولا یوکیچ برخوردند و در پایان با نتیجه 126-121 مغلوب شدند تا سری 3-1 شود. نیکولا یوکیچ با 37 امتیاز، 8 ریباند و 6 پاس گل، اجازه نداد تا تیمش مقابل هواداران جارو شود.

در سومین بازی، میامی با 36 امتیازی که جیمی باتلر آورد موفق به کسب پیروزی 110-85 مقابل آتلانتا هاکس شد. نمایش افتضاح تری یانگ ستاره هاکس در این دیدار باعث شد تا او و تیمش سری را 3-1 عقب بیافتند و حالا کار سختی برای غلبه کردن بر حریف قدرتمند خود دارد.

در آخرین بازی، پلیکانز با حساب 118-103 از سد فینیکس سانز گذشت تا سری 2-2 شود. برندن اینگرام با 30 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن میدان شد. 

4416