کلوپ: اوریگی اسطوره ليورپول است!/ لمپارد: در آنفیلد پنالتی ما را نمی‌گیرند

کلوپ: اوریگی اسطوره ليورپول است!/ لمپارد: در آنفیلد پنالتی ما را نمی‌گیرند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان قرمزها و آبی‌های بندر ليورپول در کنفرانس مطبوعاتی بعد از دربی دیشب تیم‌هایشان شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ در نشست خبری پس از برد دیشب ليورپول در دربی بندر ليورپول ملقب به دربی مرسی ساید برابر اورتون صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"نتیجه کاملاً برای دو تیم سزاورانه است! خدا را شکر، بازی فوتبال دو نیمه دارد! در نیمه اول خیلی خوب بازی نکردیم، آن‌ها شرایط را سخت کرده بودند و نمی‌توانستیم از لایه‌ آخر دفاعی رد شویم و تحرک کافی هم نداشتیم. نیمه‌ دوم بسیار مستحکم‌تر بودیم و مشکلات زیادی برای حریف ایجاد کردیم و گل‌های فوق‌العاده‌ای زدیم."

"انتظار چنین بازی‌ای را از اورتون داشتیم اما به خوبی برایش آماده نشده بودیم. هر بار توپ به پیکفورد می‌رسید، بازی پنج دقیقه از حرکت می‌ایستاد! بنابراین نمی‌توانستیم ریتم حملات را حفظ کنیم. نکته‌ مهم این بود که تمرکز خود را حفظ کردیم و با ایجاد چند تغییر در ترکیب و سیستم بازی، نتیجه‌ مورد نیاز را به دست آوردیم."

"تعداد پیروزی‌های ما در ماه‌های اخیر خارق‌العاده بوده است. بازیکنانم دوباره درخشیدند و پیروز شدند، بسیار از این بابت خوشحالم. وقتی چنین جوی در ورزشگاه داریم، برای هر حریفی سخت است که ۹۵ دقیقه مقابل‌مان دوام بیاورد."

"گوردون دو بار تمارض کرد و خوش‌شانس بود که کارت زرد دوم را نگرفت. شایسته‌ برد بودیم و اورتون هم همان‌قدر که شايسته‌اش بود، از این بازی امتیاز گرفت!"

"اوریگی اسطوره‌ لیورپول است! هر کاری که در نیمه‌ دوم کردیم، بدون حضور اوریگی، امکان‌پذیر نبود. هيچ‌گاه دل‌مان برای بازیکنی مانند اوریگی تنگ نمی‌شود، چون او هر جا برود می‌درخشد و فوق‌العاده خواهد بود. او یک مهاجم کلاس جهانی‌ است. دیووک اسطوره‌ لیورپول است و تا ابد هم خواهد بود! شاید اوریگی همیشه در لیست تیم قرار نگیرد که نکته‌ عجیبی هم هست، اما هرگاه لازم باشد آماده‌ کمک به تیم است. به‌ خاطر بازیکنانی مانند او، چمبرلین، الیوت، مینامینو و ریس ویلیامز است که ما توانسته‌ایم یک تیم قدرتمند تشکیل دهیم."

هم‌چنین فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی اورتون نیز در نشست خبری پس از این بازی صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"روی گوردون خطای پنالتی انجام شد اما در آنفیلد این صحنه‌ها پنالتی گرفته نمی‌شود. اگر این اتفاق برای محمد صلاح جلوی کلوپ می‌افتاد، داور پنالتی می‌گرفت‌. روی آنتونی خطا انجام شد. شاید باید این چیزها را در این‌جا انتظار داشت."

"آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند و نتایج اخیرشان مقابل سایر تیم‌ها، گویای این امر است. فکر می‌کنم خوب بازی کردیم."

"آیا توانستیم برابرشان انسجام داشته باشیم؟ بله. آیا توانستیم از آن‌ها عبور کنیم و موقعیت گلزنی بسازیم؟ بله. اگر می‌توانستیم گل اول بازی را بزنیم، اوضاع کلا فرق می‌کرد."

"لیورپول کیفیت زیادی دارد؛ گل اول، حرکت صلاح و گل دوم هم آن ضربه‌ برگردان، می‌توانستید ببینید. با توجه به کیفیتی که آن‌ها داشتند، نمی‌توانستم از بازیکنانم چیز بیشتری بخواهم. اگر گل اول را می‌زدیم، قطعاً این شانس‌ها را به آن‌ها نمی‌دادیم."

9404