خشم هافبک بازیساز بارسلونا از ژاوی

خشم هافبک بازیساز بارسلونا از ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ که معمولا به تعویض شدنش اعتراضی ندارد و آن را می پذیرد، یکشنبه نتوانست جلوی خشم خود را از تعویض مقابل رایو بگیرد و وقتی که تابلوی تعویض شماره 21 را نشان داد، به شدت عصبانی شد. دی یونگ عصبانی بود و از سمت دیگر زمین از زمین خارج شد. در حقیقت کاملا واضح بود که دی یونگ از این که ژاوی او را با نیکو تعویض کرده، دلخور است.

به گزارش فوتبالی، دی یونگ در بازیهای اخیر نمایش خوبی نداشته و افت کرده است. در حقیقت این بازیکن انرژی کافی را ندارد و یکشنبه نیز نتوانست نمایش خوبی را از خود ارائه بدهد و مانع شکست بارسا مقابل رایو نشد.

فرنکی دی یونگ با شایعات زیادی در مورد آینده اش مواجه است. از انگلیس اخباری در مورد انتقالش به یونایتد برای ملحق شدن به مربی سابقش تن هاگ مطرح شده است هر چند که ژاوی از او حمایت می کند و دی یونگ را لیدر بارسا در سالهای آینده می داند. البته در صورت رفتن دی یونگ، بارسا با تردیدهایی در میانه زمین مواجه می شود چرا که سطح نیکو افت کرده است و به نظر نمی رسد که حضور کسیه، پدری، بوسکتس و گاوی برای خط هافبک بارسا کافی باشد. 

جوردی کرویف مشاور ورزشی بارسلونا در مورد تعویض دی یونگ گفت:" بازیکنی مورد احترام برای باشگاه و در سطح فوتبال اروپاست. به گزینه جدایی او فکر نمی کنیم. نباید تقصیر شکست ها را گردن یک یا دو بازیکن بیاندازیم."

4125