ژاوی پس از شب وحشتناک: داور باید جای من صحبت کند!

ژاوی پس از شب وحشتناک: داور باید جای من صحبت کند!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در مقابل رایو وایکانو شکست خورد تا پس از دو بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت و کادیز، سومین شکست خانگی خود را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در مورد این شکست گفت:" در نیمه اول خودمان نبودیم. بعد از آن تلاش کردیم. از همه طرف تلاش کردیم اما توپ نمی خواست وارد دروازه شود. واقعیت کنونی ما همین است. بازی با آینتراخت متفاوت بود اما مقابل کادیز و رایو مشکلات یکسانی داشتیم. رایو یک و نیم موقعیت داشت. از فرصت هایمان استفاده نکردیم. شرایط مشکلی داریم اما خودمان کار را برای خودمان مشکل کردیم. برخی بازیها مشکل می شوند و نمی توان با استرس بازی کرد. پس از  شروع نیمه دوم وارد جریان بازی شدیم اما آنها پیش افتاده بودند. بازی کندی بود و بارها قطع شد. فرصت را از دست دادیم و باید ادامه بدهیم. شرایط همیشه مشکل است. در ماه نوامبر در جدول نهم بودیم اما باشگاه دچار مشکلات اقتصادی و ورزشی است. از بازی کردن ترسی نداریم اما بازیها مشکل می شوند و فوتبال همین است. باید چند روز استراحت کنیم و بعد از آن آماده بازی با مایورکا می شود. پنج فینال پیش رو داریم."

وی در مورد بحث پنالتی احتمالی روی گاوی هم صحبت کرد:" ندیدم. پنالتی بود؟ نمی دانم. باید داور به این جا بیاید و صحبت کند. من به عنوان مربی ممکن است اشتباهاتی داشته باشم. همه تلاشم را کردم اما نتیجه نداشت. می توانم بگویم که خودم اشتباه کردم اما نمی توانم بگویم که دیگران هم اشتباه کرده اند چون بی احترامی است."

4125