رستگاری روسونری در دقیقه 92

رستگاری روسونری در دقیقه 92

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دیدار خارج از خانه مقابل لاتزیو با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا با یک بازی و دو امتیاز بیشتر نسبت به اینتر، به صدر جدول برود.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم‌های لاتزیو و میلان از چهارچوب هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، در استادیوم المپیکو شهر رم مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که روسونری با 71 امتیاز در رده دوم و لاتزیو با 56 امتیاز در جایگاه ششم قرار داشتند. استفانو پیولی به خوبی می‌دانست که برای ماندن در کورس قهرمانی و فشار گذاشتن روی اینتر، باید در این دیدار به پیروزی می‌رسید.

در نیمه اول میزبان خیلی سریع توسط چیرو ایموبیله در دقیقه 4 با پاس میلینکوویچ ساویچ به گل اول رسید تا میلان در شوک فرو رود. پس از گذشت چند دقیقه، شاگردان پیولی به خودشان آمدند و کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و حملات زیادی روی دروازه استراکوشا طراحی کردند، اما نتوانستند بهره‌ای از آن‌ها ببرند تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان برسد. در نیمه دوم این بار میلان بود که خیلی سریع در دقیقه 50، توسط اولیویه ژیرو به گل رسید تا همه چیز برابر شود. بعد از این گل، میلان باز هم فرصت باز کردن دروازه لاتزیو را داشت، اما دیگر نتوانست به گل دوم و پیروزی برسد تا این دیدار در نهایت با با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

4416