روزی که فرناندو تورس "تیر خلاص" را در نیوکمپ به بارسلونای گواردیولا زد

روزی که فرناندو تورس "تیر خلاص" را در نیوکمپ به بارسلونای گواردیولا زد

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی بود که یکی از فراموش نشدنی ترین بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و در آن بازی چلسی توانست با عبور از سد بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد.

به گزارش فوتبالی، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12، بارسلونا و چلسی با هم روبرو شدند و در بازی رفت که در ورزشگاه استمفورد بریج برگزار می شد، چلسی با هدایت دی ماتئو با سبک دفاعی خاص خود توانست بارسلونای پپ گواردیولا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. در بازی برگشت که در ورزشگاه نیوکمپ بود، بارسلونا برای کامبک زدن آمد و در دقیقه 35 و 43 توسط بوسکتس و اینیستا به گل رسید و به نوعی کامبک خود را کامل کرد اما این پایان کار نبود و خیلی زود رامیرز در وقت های اضافه نیمه اول گل اول چلسی را به ثمر رساند تا کفه ترازو به سمت چلسی سنگین شود.

در نیمه دوم بارسلونا فشار زیادی روی دروازه چلسی آورد و حتی مسی یک پنالتی را به تیرک دروازه کوبید. در نهایت در وقت های تلف شده نیمه دوم، روی یک ضد حمله فرناندو تورس گل دوم چلسی را هم زد و کار بارسلونا تمام شد. در واقع فرناندو تورس تیر خلاص را به تیم گواردیولا زد چرا که آن فصل آخرین فصلی بود که بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا بود و کارش در لیگ قهرمانان اروپا تمام شد.

1470